جوراب های نخست وزیر کانادا دوباره خبرساز شد

به گزارش مجله سرگرمی، نخست وزیر کانادا با پوشیدن جوراب شخصیتی در جنگ ستارگان در مرکز تجارت شهر نیویورک باعث ایجاد غوغا در رسانه های اجتماعی شده است.

جوراب های نخست وزیر کانادا دوباره خبرساز شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با پوشیدن جوراب چوباکا (شخصیتی در فیلم جنگ ستارگان) در مرکز تجارت شهر نیویورک باعث ایجاد غوغا در رسانه های اجتماعی شده است.

انتخاب عجیب نخست وزیر کانادا در پوشیدن جورابی با نقش شخصیت جنگ ستارگان باعث ایجاد شوخی های توییتری درباره شخصیت های فیلم جنگ ستارگان از جمله لوک اسکای واکر و کاپیتان کرک شده است.

جاستین ترودو به شدت به جوراب های جنگ ستارگان علاقه مند است؛ تا جاییکه با پوشیدن این جوراب ها در مرکز تجارت شهر نیویورک از سوی ویلیام شاتنر بازیگر نقش کاپیتان کرک در فیلم پیشگامان فضا که رقیب فیلم جنگ ستارگان به شمار می رود، مورد نکوهش قرار گرفت.

شاتنر در توییت خود خطاب به نخست وزیر کانادا نوشت: من فکر می کردم با هم دوست هستیم. اما تو جوراب چوباکا پوشیدی!

او همچنین برای خنده دار کردن توییت خود از تصاویر گریان ایموجی استفاده کرده است.

از سوی دیگر، تمسخر ویلیام شاتنر سبب ناراحتی یکی از شخصیت های جنگ ستارگان به نام مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر شد. وی در واکنش به توییت شاتنر در حساب توییتر خود نوشت: به همین دلیل (پوشیدن جورات چوباکا) است که من عاشق جاستین ترودو هستم.به علاوه به نظر من پوشیدن این جوراب در زیرکت و شلوارش باعث اقتدار او بود.

همیل همچنین عکسی از لباس هایی با تصویری از جنگ ستارگان را در توییت خود گذاشت که باعث شد ترودو در یک توییت شخصی به او پاسخ دهد.

نخست وزیر کانادا نوشت: مارک متشکرم. متاسفانه آن ها این کار را شایسته نمی دانند... و جمله معروف فیلم جنگ ستارگان نیرو با تو باد را برای وی نوشت.

جاستین ترودو در گذشته نیز سابقه پوشیدن جوراب های عجیب و غریب را دارد. او در اجلاس جی 7 در بروکسل با جوراب های لنگه به لنگه اش، سوژه رسانه ها شد. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم تصویری از او را در اینستاگرامش منتشر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164185

به "جوراب های نخست وزیر کانادا دوباره خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوراب های نخست وزیر کانادا دوباره خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید