جوانان را در اداره امور باور داشته باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید بر اینکه امروز در برهه ای قرار داریم که باید جوانان را قبول داشته و آن ها را در امور مختلف سهیم کنیم، اضافه نمود: باید بپذیریم که یافته های جوانان امروز از حوزه مجازی است و تصور نکنیم هر چه ما می گوییم جوانان باید گوش فرا دهند.

جوانان را در اداره امور باور داشته باشیم

وی با اشاره به اینکه برخورداری از جامعه جوان، هم تهدید و هم فرصت تلقی می گردد، توضیح داد: جوانان باید خط مشی درست و صحیحی داشته باشند؛ چراکه اگر تحت تربیت ناصحیح قرار گیرند، تا آخر همین راه را خواهند پیمود و بی شک چنین روندی بسیار تهدیدآمیز است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران باید جوانان را درک نمایند و به دنبال تأمین احتیاجهای آنان باشند، ادامه داد: پیشنهاد می گردد سال جاری برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جوانان بسپاریم؛ در واقع جوانان باید برای برگزاری این جشن مشارکت نمایند و در خصوص چگونگی برگزاری نظر بدهند.

درویش امیری با تاکید بر اینکه امروز زمان آن فرا رسیده تا برای اداره امور جامعه از قبیل امور اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی، جوانان را سهیم کنیم، اظهار کرد: اگر احتیاج جوانان را تأمین نکنیم، همه این احتیاجها از جای دیگری در فضای مجازی تأمین می گردد، لذا فراموش نکنیم که این جوانان هستند که به خاطر آسیب های اجتماعی، در معرض مخاطره قرار می گیرند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز یکی از ضرورت ها بحث آشنا کردن جوانان با شرکت های دانش بنیان و ظرفیت هایی که در این شرکت ها وجود دارد، است، اضافه کرد: این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که امروز پایه گذار همه شرکت های دانش بنیان جوانان هستند و قریب به اتفاق آنان از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل گردیده اند.

درویش امیری در ادامه، از تشکیل مجمع مشاوران جوان استان اطلاع داد و گفت: امروز برای پیشبرد اهداف نباید فقط به یک نوع نگاه متمرکز شویم. نمونه بارز این موضوع را می توان از استقبال زنجانی ها از دو برنامه فصل شیدایی و جشنواره آش ایرانی اشاره نمود و این استقبال از دو مقوله کاملاً متفاوت حاکی از آن است که باید از همه ظرفیت ها برای بالا بردن مشارکت اجتماعی استفاده کنیم.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، اعلام کرد: روز عرفه و شب عید قربان یکی از اعیاد مسلم مسلمین و دنیای اسلام است، عید قربان جلوه ای از اطاعت بی چون و چرا است و خداوند دوست دارد چنین رابطه ای با بندگانش داشته باشد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1310

به "جوانان را در اداره امور باور داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان را در اداره امور باور داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید