جلسه کمیته های آمار و خدمات اسکان و رفاه شهرستان قروه برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه کمیته برنامه ریزی و آمار و همچنین کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه با هدف برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروز 98 برگزار گردید.

جلسه کمیته های آمار و خدمات اسکان و رفاه شهرستان قروه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان جلسه کمیته برنامه ریزی و آمار و همچنین کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه با مسولیت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه و با حضور محمد مرادی رییس اداره میراث فرهنگی این شهرستان و اعضای این دو کمیته برگزار گردید.

مرادی مسول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه گفت: این جلسه با هدف برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروز 98 برگزار گردید.

او گفت: در این جلسه مقرر شد اعضای کمیته ها لیست برنامه ها و اقدامات خود را قبل از اجرا به دبیرخانه ستاد جهت هماهنگی و نظارت ارسال کنند.

او اضافه کرد: در ایام نوروز 98 باید از رستوران های بین راهی جهت آنالیز کیفیت و بهداشت نظارت کرد و در صورت تخلف اقدامات لازم را اجرایی کرد.

مرادی گفت: باید نسبت به نظافت کلی شهرستان، خط کشی خیابان ها و رنگ آمیزی جداول هرچه زودتر اقدام کرد تا ظاهری زیبا برای نوروز داشته باشیم.

او در انتها اعلام کرد: اسکان مسافران به بهترین وجه از اولویت های ایام نوروز خواهد بود که باید با نصب بنرهای راهنما و تجهیز محل های اسکان انجام گردد.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40899

به "جلسه کمیته های آمار و خدمات اسکان و رفاه شهرستان قروه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته های آمار و خدمات اسکان و رفاه شهرستان قروه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید