جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، یک طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی یف برگزار گردید.

جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، یک طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران

به گزارش خبرنگاران، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی یف برگزار گردید و در انتها محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافت، سجاد عباس پور از خطیرکلای قائم شهر در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال نقره رسید و محمد مختاری و مهدی بالی در اوزان 72 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شدند.

کشتی فرنگی:

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور از خطیرکلای قائم شهر و دارنده مدال نقره نوجوانان دنیا در سال 2018 در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. وی در ملاقات فینال مقابل نوگزاری تسورتسومیا قهرمان دنیا از گرجستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 3 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری دارنده مدال نقره نوجوانان دنیا در سال 2016 در دور نخست مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان دنیا از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب گردید و با توجه به حضور این حریف در ملاقات فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 8 بر یک آندری کولیک از اوکراین را مغلوب کرد و به ملاقات رده بندی راه یافت. مختاری در ملاقات رده بندی مقابل پرویز نصیب اف از با نتیجه 12 بر 3 به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دنیاگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با آرتور شاهینیان دارنده مدال برنز دنیا از ارمنستان با نتیجه 8 بر صفر به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این ملاقات مقابل گئورگی میلیا دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با نتیجه 5 بر 3 از سد زلیمخان ژیهاسوف از اوکراین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم علی قلی زادگان دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در سال 2019 در ملاقات نخست با نتیجه 4 بر 2 مقابل محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر ازبک در مرحله نیمه نهایی، قلی زادگان از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور دارنده مدال برنز جوانان دنیا در سال 2019 پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد. وی در دور سوم مقابل اشرف آشیروف از آذربایجان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروزپور در این مرحله مقابل کاسوم کاسوموف از اوکراین با نتیجه 3 بر 3 به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مراد کورماگومدوف کشتی گیر روسی الاصل از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به ملاقات فینال راه یافت. فیروزپور در ملاقات فینال با نتیجه 2 بر یک از سد سنور دمیرتاش دارنده مدال نقره دنیا و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای نوجوانان دنیا در سال 2019 در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از ترکیه با نتیجه 8 بر 8 مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل شاپیف از ازبکستان، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136232

به "جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، یک طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، یک طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید