جام جهانی باشگاه ها 2018 ، سانتیاگو سولاری: کاشیما تیمی سریع و پرتحرک است، برای دیدن جام بین قاره ای از مدرسه فرار کردم!

به گزارش مجله سرگرمی، سانتیاگو سولاری شناخت مناسبی از رقیب ژاپنی تیمش دارد.

جام جهانی باشگاه ها 2018 ، سانتیاگو سولاری: کاشیما تیمی سریع و پرتحرک است، برای دیدن جام بین قاره ای از مدرسه فرار کردم!

به گزارش خبرنگاران ، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها از شناخت کافی نسبت به رقیب سخن گفت.

سرمربی رئال مادرید گفت: از ابوظبی برای استقبال از ما تشکر می کنم. عاشق این تورنمنت هستم. برای حضور در اینجا، باید مسیر طولانی را آمده و قهرمان قاره خودتان باشید. کاشیما نسبت به بازی 2 سال پیش با ما تجربه بیشتری دارد و به عنوان قهرمان آسیا آمده است. رقیب ما 3 یا 4 بازیکن خارجی با کیفیت بالا دارد. کاشیما تیمی سریع و پر تحرک است که مستقیم فوتبال بازی می نماید. تیم ژاپنی مهاجمین سریعی دارد. به طور کلی آن ها حریف قابل احترامی هستند.بازی زیبایی شکل خواهد گرفت.

سولاری در انتها گفت: اینجا قهرمان قاره های مختلف حضور دارند.تیم راحتی در جام جهانی باشگاه ها یافت نمی گردد. هنگامی که 13 ساله بودم، جام بین قاره ای در توکیو انجام گرفت و به وقت آرژانتین بازی ها صبح برگزار می شد. از مدرسه فرار کردم تا این بازی ها را ببینم. به خاطر دارم در آن سال ها سائوپائولو، میلان و ستاره سرخ حضور فعالی در جام بین قاره ای داشتند. شیوه جدید رقابت ها زیباتر و سخت تر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8605

به "جام جهانی باشگاه ها 2018 ، سانتیاگو سولاری: کاشیما تیمی سریع و پرتحرک است، برای دیدن جام بین قاره ای از مدرسه فرار کردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی باشگاه ها 2018 ، سانتیاگو سولاری: کاشیما تیمی سریع و پرتحرک است، برای دیدن جام بین قاره ای از مدرسه فرار کردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید