ثوری: ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم بوکس تصمیماتی به ضرر ما گرفته شود، به کسب 2 سهمیه المپیک امیدواریم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون بوکس گفت: ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم ملی بوکس تصمیماتی گرفته شود که به ضرر ما باشد و حتی از اعزام تیم ممانعت به عمل بیاید.

ثوری: ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم بوکس تصمیماتی به ضرر ما گرفته شود، به کسب 2 سهمیه المپیک امیدواریم

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اعزام زودتر از موعد ملی پوشان بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ملی پوشان بوکس ایران روز دوشنبه تست سلامت پزشکی خود را دریافت کردند و بامداد روز گذشته و 5 روز زودتر از زمان در نظر گرفته شده به اردن اعزام شدند. اعزام زودتر از موعد تیم با توجه به فضا و نگرانی های به وجود آمده طبیعی بود. ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم ملی بوکس تصمیماتی گرفته شود که به ضرر ما باشد و حتی از اعزام تیم ممانعت به عمل بیاید.

وی در خصوص شرایط آمادگی ملی پوشان گفت: بچه ها و کادرفنی زحمت خود را کشیدند، اما نباید فراموش کرد رویداد المپیک برای همه کشورها مهم است و آنها نیز تلاش بسیاری برای پیروزیت در این مسابقات انجام دادند. در حال حاضر تیم های بوکس ازبکستان، قزاقستان و چین یک هفته زودتر از ما به محل برگزاری مسابقات اعزام شدند و تیم ملی کشورمان تیم پنجم یا ششمین تیمی است که به اردن رسیده است.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص نگرانی های خود گفت: امیدوارم با ورود IOC به بحث برگزاری مسابقات، نگرانی ما نسبت به مسائل داوری خیلی حاد و جدی نباشد. با توجه به زحمات بچه ها و تمریناتی که داشتیم به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم. در حالت خوش بینانه می توانیم به کسب 2 سهمیه المپیک امیدوار باشیم، اما شانس کسب سهمیه المپیک برای 8 وزن ما وجود دارد و اینگونه نیست که بوکسوری را تنها برای کسب تجربه به مسابقات اعزام کرده باشیم.

ثوری خاطر نشان کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک محلی برای تجربه اندونزی نیست و بر همین اساس تمام 8 وزن خود را به مسابقات اعزام کردیم تا برای کسب سهمیه تلاش کنیم. البته مشکل ما نداشتن رنکینگ توسط بوکسورهای کشورمان است که باعث خواهد شد تا آنها در قرعه کشی با شرایط سخت تری روبرو شوند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم کسب سهمیه المپیک در مسابقات قاره آسیا، تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک حضور خواهد داشت، گفت: اعتقاد دارم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی از آسیایی راحت تر است. در حال حاضر تیم های اول تا چهارم مسابقات جهانی از آسیا هستند و کشورهای قدرتمند بوکس جهان همچون قزاقستان، ازبکستان، هند، فیلیپین، چین و تایلند در این مسابقات حضور دارند.

رئیس فدراسیون بوکس عنوان کرد: نفرات نخبه در مسابقات قاره ای سهمیه المپیک خود را قطعی خواهند کرد و بر همین اساس اعتقاد دارم شانس کسب سهمیه المپیک در مرحله دوم و در مسابقات جهانی فرانسه خیلی بالاتر از مسابقات آسیایی اردن است. همین موضوع باعث می شود حتی در صورت عدم کسب سهمیه در مسابقات آسیایی از شانس بالایی برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک در مسابقات فرانسه برخوردار باشیم.

ثوری گفت: هر بوکسوری که در مسابقات اردن پیروز به کسب سهمیه المپیک نشود این شانس را خواهد داشت تا سهمیه خود را در مسابقات فرانسه قطعی کند. با توجه به رقابت نزدیک بوکسورهای ما در سه یا چهار وزن، حتی این امکان وجود دارد که تغییراتی در اوزان خود در مسابقات جهانی داشته باشیم.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72258

به "ثوری: ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم بوکس تصمیماتی به ضرر ما گرفته شود، به کسب 2 سهمیه المپیک امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: ممکن بود در صورت اعزام دیرتر تیم بوکس تصمیماتی به ضرر ما گرفته شود، به کسب 2 سهمیه المپیک امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید