تیم پیکان را کامل می شناسم، 5 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمانسرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: وقتی با تیمی همچون پیکان مسابقه می دهیم بایستی خصوصیات آن را رصد کرده و برای نحوه احتمالی بازی شان تمرین کنیم.

تیم پیکان را کامل می شناسم، 5 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم پیکان تهران با اشاره به اینکه تیم پیکان را کامل می شناسد، افزود: تیم پیکان در این فصل نشان داده علی رغم عملکرد خوبی داشته، بازی های متغیری هم داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک بازیکن محروم و پنج بازیکن مصدوم داریم که در بازی فردا مقابل پیکان حضور ندارند اما سایر بازیکنان گل گهر با انگیزه کامل و همدلی با هدف بردن، بازی خواهند کرد.

جلالی در رابطه با تغییراتی که اخیرا در کادر فنی تیم گل گهر سیرجان ایجاد کرده است، اظهار کرد: تیم گل گهر در شرایطی بود که نیاز به هل دادن داشت و برای این، بایستی کادر فنی متخصص از تیم پشتیبانی می کرد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: آقای پورغلامی که در کنار تیم حضور پیدا کرده اند تجربه سرمربی گری در لیگ برتر دارند و مربی بدنساز اسپانیایی هم جزو بهترین ها در این حوزه است.

جلالی بار دیگر از هواداران خواست تا تیم گل گهر سیرجان را تنها نگذارند و برای بازی فردا که با تدابیر اجرا شده ورود به ورزشگاه رایگان است، در کنار تیم خودشان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال گل گهر سیرجان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا ساعت 15:15 در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان میزبان تیم فوتبال پیکان تهران است.

euroro.ir: تور اروپا ارزان قیمت، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور اسپانیا

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56225

به "تیم پیکان را کامل می شناسم، 5 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پیکان را کامل می شناسم، 5 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید