فراوری روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر

به گزارش مجله سرگرمی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در اقدامی جهادی روزانه تا سقف هزار و 600 ماسک فراوری می نمایند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نمایند.

فراوری روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر

علیرضا پولاد -مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر- در خصوص فعالیت های نوروزی این ستاد به خبرنگاران اظهار کرد: 20 کانون از سطح استان آماده شدند و در طول ایام عید سه شیفت برای فراوری ماسک کار کردند. این کانون ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی، روزانه بیش از هزار و ششصد ماسک فراوری می نمایند، ضمن اینکه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این ماسک ها برای استفاده درمانی به این دانشگاه به صورت روزانه تحویل داده می گردد.

وی توضیح داد: هرشب اعضای کانون ها از سراسر استان برنامه ضدعفونی و گندزدایی معابر و مساجد را در دستور کار خود قرار دادند.

پولاد با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در سال گذشته گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری جشنواره شعر باب الهدی بود، این جشنواره با موضوع موضوعی امام هادی(ع) برگزار گردید و 30 تن در آن شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اضافه نمود: جشنواره شعر آئینی باب الهدی با شرکت هنرمندان شاعر از شش استان فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان و برگزار گردید.

وی اضافه نمود: هیأت داوران براساس معیارهایی چون نوآوری در زبان، رعایت موسیقی، ساختار و فرم تازه و همچنین بهره گیری از مضامین و موضوعات مربوط با سیره و شخصیت امام هادی(ع) را ملاک داوری خود قرار دادند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82181

به "فراوری روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 1600 ماسک به همت مسجدی ها در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید