توسعه متوازن هر جامعه ای شادی ونشاط مردمی را به دنبال دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمود الله مرادی امروز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه های استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزارشد، با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از رسالت های خطیر اهالی رسانه است، گفت: اگر رسانه ها به رسالت خود به خوبی در راستای اطلاع رسانی به مردم عمل کنند ریشه بسیاری از منکرات در جامعه ازبین برده می شود.

توسعه متوازن هر جامعه ای شادی ونشاط مردمی را به دنبال دارد

وی با اشاره به اینکه در جامعه ما دو وجه نامناسب در بحث نقد ونقدپذیری ایجاد شده است، عنوان کرد: یکی با نقد مغرضانه تیر به ریشه دیگری می زند و تعدادی هم از نقد شوندگان آنچنان برآشفته می شوند که کنترل خود را ازدست می دهند و این دو وجه برای جامعه خطرناک است.

وی با بیان اینکه مبنای شعار آزادی در جمهوری اسلامی ایران آزادی از بند اسارت نفس و با اندیشه و فکر جامعه را اداره کردن، است، عنوان کرد: ستاد مخالف شادی مردم نیست بلکه حاضر به ایجاد بهترین زمینه های نشاط جامعه هم هست.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کردستان ادامه داد: مردم زمانی شاد و خوشحال خواهند شد که توسعه درست و متوازنی در جامعه اتفاق افتاده باشد.

الله مرادی عنوان کرد: همت استاندار در راستای ایجاد شغل و توسعه استان برای همه ما محرز است ولی عده ای به دنبال ایجاد مانع و به نتیجه نرسیدن این تلاش ها هستند.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی اقتصادی جامعه ما که تعداد زیادی برای تامین معیشت خود با مشکل مواجه شدند، منطقی نیست که برای بازدید و کلنگ زنی چند پروژه دراستان توسط وزیر، بالگردی به مبلغ میلیون تومان برای یک روز اجاره شود.

وی ادامه داد: بی شک در جامعه اسلامی ما تفاوتی بین وزیر و مردم عادی وجود ندارد و این مسئولان کشوری باید در محورها و جاده های استان هم تردد کنند تا با مشکلات این حوزه هم از نزدیک آشنا شوند.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر کردستان عنوان کرد: صرف هزینه های زیادی هم برای برگزاری برنامه ای هم چون شب های فرهنگی استان در برج میلاد صحیح نیست و میراث فرهنگی می توانست این مبالغ را برای ترمیم بناهای تاریخی استان که در حال تخریب هستند هزینه کند.

الله مرادی عنوان کرد: هم ما و هم رسانه ها نسبت به مظاهری که زمینه خروج مسئولان از مسیر انقلاب را فراهم می کند باید انتقاد کنیم و بی شک این انتقادات در راستای رشد و توسعه منطقه خواهد بود.

وی اظهارداشت: از آنجا که ریالی بدون امضای مدیر هزینه نمی شود لذا در هر اداره، نهاد وارگانی که فساد اداری روی دهد باید با مدیر هم برخورد شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 312

به "توسعه متوازن هر جامعه ای شادی ونشاط مردمی را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه متوازن هر جامعه ای شادی ونشاط مردمی را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید