توخل: بازی برابر اتلتیکومادرید یک آزمون عظیم برای ماست، تیاگو سیلوا ما را همراهی نمی کند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال چلسی مصاف خارج از خانه با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را یک آزمون عظیم برای شاگردانش دانست.

توخل: بازی برابر اتلتیکومادرید یک آزمون عظیم برای ماست، تیاگو سیلوا ما را همراهی نمی کند

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری قبل از مصاف امشب (سه شنبه) آبی پوشان لندن با اتلتیکومادرید در بخارست رومانی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مردان خود درباره دشواری های غلبه بر حریف اسپانیایی هشدار داد.

او گفت: این بازی یک آزمون عظیم است. حریف تیمی است که تجربه بالایی از بازی در این سطح از رقابت ها دارد و یک مربی باتجربه هم هدایتش می نماید. امیدوارم که بتوانیم بهترین بازی مان را برابر این تیم به نمایش بگذاریم. ما به سبک همیشگی خودمان بازی خواهیم کرد و آنها هم به سبک خودشان. کاملاً تعیین است که در بازی مقابل اتلتیکومادرید باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید. حریف تیمی جنگنده و باتجربه است و ذهنیتی خوب دارد.

چلسی در سفر به رومانی (به دلیل محدودیت در سفر شهروندان انگلیسی به سایر کشورها پس از شیوع نوع جدید ویروس کرونا در این کشور) تقریباً تمام بازیکنان خود را به استثنای تیاگو سیلوا در اختیار دارد. این مدافع برزیلی مصدوم است و نمی تواند به میدان برود.

توخل در این خصوص گفت: این بازی قطعاً برای بازیکنی در سطح و کیفیت تیاگو مناسب است، اما متأسفانه او در کنار ما نخواهد بود. او در حال حاضر در حال ریکاوری است و با ما سفر نمی نماید. من اما بسیار خوشحالم که هم کای هاورتس و هم کریستین پولیسیچ به تیم برگشته اند.

تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و چلسی از ساعت 23:30 امشب (به وقت تهران) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134830

به "توخل: بازی برابر اتلتیکومادرید یک آزمون عظیم برای ماست، تیاگو سیلوا ما را همراهی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: بازی برابر اتلتیکومادرید یک آزمون عظیم برای ماست، تیاگو سیلوا ما را همراهی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید