تمام راه های اصلی و فرعی هشترود با وجود بارش برف باز است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اکبر فرمانی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان هشترود اطلاع داد.

تمام راه های اصلی و فرعی هشترود با وجود بارش برف باز است

فرمانی گفت : از آغاز بارش برف در شهرستان راهداران کوششگر سریعاً در محورها از قبل معین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های حوزه استحفاظی شهرستان کردند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت : با کوشش راهداران راه های اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آن در جریان است.

فرمانی با اعلام این خبر گفت : تمام اکیپ های راهداری شهرستان هم اکنون در راه های روستایی شهرستان هشترود مشغول انجام عملیات مسیرگشائی هستند.

فرمانی گفت : رانندگان برای تردد در راه های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز نموده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری نموده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر به وسیله سامانه 141 و شماره تلفن های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 از وضعیت راه ها اطلاع حاصل نمایند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10343

به "تمام راه های اصلی و فرعی هشترود با وجود بارش برف باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام راه های اصلی و فرعی هشترود با وجود بارش برف باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید