تماشاگران نفت از بازی لذت می برند، پیکان سیاست بریز و بپاش ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی صبح امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه با آگاهی که نسبت به تیم نفت داریم امیدواری زیادی برای ارائه یک بازی خوب داریم، اضافه نمود: به جز سعید واسعی، تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم.

تماشاگران نفت از بازی لذت می برند، پیکان سیاست بریز و بپاش ندارد

وی در خصوص دلایل افت برخی تیم های موفق در لیگ برتر اظهار کرد: این موضوع مهمی است و به طور حتم اگر رصد گردد می تواند یاری زیادی به تیم ها کند، درباره دلایل کسب و یا عدم کسب موفقیت یک تیم در لیگ برتر پارامترهای مختلفی وجود دارد که به طور قطع تیمی همچون پیکان تمامی این پارامترها را ندارد.

وی توضیح داد: زمانی باشگاه پیکان فکر می کرد که اگر بودجه بیشتری بیاورد سبب می گردد تا تیم رتبه های بهتری بیاورد اما باز دیدم که تیم سقوط کرد، مسئولان باشگاه پیکان سیاست بریز و بپاش را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان از داشتن پایگاه قدرت در مراکز تصمیم گیری فوتبال و بهره مندی از تماشاگر به عنوان دیگر پارامترها یاد کرد و گفت: در طول فصل 10 امتیاز تیم مربوط به تماشاگران است که ما از وجود تماشاگر بی بهره ایم.

جلالی با بیان اینکه بهره مندی از پایگاههای قوی و صاحبان قدرت در حوزه رسانه ای از دیگر پارامترهای موفقیت و یا عدم موفقیت یک تیم به شمار می رود، اضافه کرد: تیم ما آنچه که دارد اگرچه قدیمی است اما آنکه از نظر امکانات نسبتا وضعیت خوبی داریم، محل تمرین و کارمان معین است و از همه مهمتر بهره مندی ما از تیم های پایه است، ما چرخه فراوری بازیکن را فعال نموده ایم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سرانجام هر فصل حدود پنج تا هفت بازیکن از تیم جدا می شوند اما موضوع چرخه فراوری بازیکن بسیار اثرگذار بوده چرا که می بینید با هر بار خروج بازیکنان از تیم در سرانجام هر فصل اما باز تیم ما توانست سطح قبلی خود را حفظ کند و این را از طریق فعال سازی چرخه فراوری بازیکن داریم.

جلالی از وجود آرامش درون سیستمی به عنوان مهم ترین پارامتر نام برد و توضیح داد: تماشاگر مزیت های زیادی دارد اما ضررهایی هم دارد ما تماشاگر نداریم و لذا نه حسن اش و نه ضررش متوجه تیم نخواهد بود.

به گفته سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، رابطه میان کادرفنی تیم با مسئولان باشگاه بسیار خوب است چرا که منافع مشترکی داریم، موفقیت تیم محصول کوشش همه است، بازیکن نیز بر همین اساس خود را هماهنگ می نمایند و این سبب بهبود وضعیت می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3528

به "تماشاگران نفت از بازی لذت می برند، پیکان سیاست بریز و بپاش ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران نفت از بازی لذت می برند، پیکان سیاست بریز و بپاش ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید