تصادف زنجیره ای در محور روانسر 3 کشته برجای گذاشت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع تصادفی زنجیره ای در محور روانسر با سه کشته و سه زخمی اطلاع داد.

تصادف زنجیره ای در محور روانسر 3 کشته برجای گذاشت

سرهنگ محمد حیدری در این خصوص گفت: این حادثه حوالی ساعت 19 امشب (چهارشنبه) در کیلومتر هشت محور قزانچی - روانسر میان خودروهای سواری پژو 405 و پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی یادآور شد: در اثر این حادثه دلخراش، دو سرنشین پراید در صحنه تصادف و یکی از سرنشینان دیگر خودروها نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

حیدری اضافه نمود: همچنین بر اثر این سانحه سه نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه توضیح داد: طبق آنالیز های اجرا شده و گزارش همکاران حاضر بر صحنه تصادف، انحراف به چپ خودروی پراید این حادثه مرگبار را رقم زده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه دلخراش، از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن اکثر محورهای استان، با سرعت مطمئنه حرکت نموده و از اعمال رفتارهای خطرناک مانند سبقت های غیرمجاز خودداری نمایند.

حیدری در خاتمه از وجود 65 گشت جاده ای به منظور کمک رسانی به رانندگان و همچنین کنترل رفتار آنها اطلاع داد و گفت: خودروهای متخلف حادثه ساز حداقل 72 ساعت توقیف می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63234

به "تصادف زنجیره ای در محور روانسر 3 کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای در محور روانسر 3 کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید