ترزا می: لندن خواهان وضع تحریم های مناسب علیه مسکو است

به گزارش مجله سرگرمی، نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه روسیه باید دریانوردان و ناو های اوکراینی را که در تنگه کرچ توقیف نموده به این کشور بازگرداند، اعلام نمود لندن خواهان وضع تحریم های مناسب علیه مسکو است.

ترزا می: لندن خواهان وضع تحریم های مناسب علیه مسکو است

به گزارش، ترزا می، نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه روسیه باید دریانوردان و ناو های اوکراینی را که روز یکشنبه در تنگه کرچ توقیف نموده است، به اوکراین بازگرداند، اعلام نمود لندن خواهان وضع تحریم های مناسب بر ضد مسکو است.

نیرو های روسیه روز یکشنبه سه کشتی جنگی اوکراینی را که به طور غیرقانونی وارد مرز دریایی روسیه شده و به دستور های آن ها مبنی بر توقف توجهی ننموده بودند، توقیف کردند. این مناقشه جدید تنش ها بین کشور های غربی که از دولت کی یف حمایت می نمایند و روسیه را تشدید نموده است. ترزا می در جمع خبرنگاران حاضر در هواپیمایی که وی را برای شرکت در نشست سران گروه بیست به بوئنوس آیرس راهنمایی می کرد، گفت: مسکو باید از تنش ها بکاهد.

وی ضمن انتقاد از این رفتار معمول روس ها، اعلام نمود انگلیس همواره در اتحادیه اروپا برای درخواست تحریم ها علیه روسیه در پاسخ به اقدامات این کشور، پیشگام است. نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: ما همچنان به دنبال وضع تحریم هایی مناسب بر ضد روسیه هستیم.

دو روز پس از وقوع این حادثه، بسیاری از سران سیاسی اروپایی احتمال وضع تحریم های اقتصادی بر ضد مسکو را مطرح کردند. روز پنجشنبه نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود به علت تشدید تنش ها بین مسکو و کی یف، قرار ملاقات با همتای روس خود را در حاشیه نشست سران گروه بیست لغو می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7308

به "ترزا می: لندن خواهان وضع تحریم های مناسب علیه مسکو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزا می: لندن خواهان وضع تحریم های مناسب علیه مسکو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید