تحویل 187 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده

به گزارش مجله سرگرمی، 187 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده با حضور رئیس کمیته امداد، در آذربایجان شرقی، تحویل خانواده های تحت حمایت شد.

تحویل 187 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سیدمرتضی بختیاری، در سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن حضور در مناطق زلزله زده این استان و افتتاح 187 واحد مسکونی آسیب دیده در اثر زلزله، گفت: در زلزله آبان ماه 98، تعداد 657 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان های میانه و سراب تخریب شد که امروز 187 منزل مسکونی پس از بازسازی، به خانواده های تحت حمایت تحویل شد.

وی اضافه نمود: بعضی مراحل اداری و بانکی و همچنین وقوع بیماری کرونا موجب کندی ساخت منازل مددجویان شد که امیدواریم با از بین رفتن این ویروس منحوس، به زودی شاهد تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی باشیم.

رئیس کمیته امداد خواهان همکاری بیشتر بانک ها برای اعطای تسهیلات مصوب به مددجویان شد و توضیح داد: در صورت همراهی بانک ها در ارائه تسهیلات، کوشش می کنیم تا خاتمه شهریورماه امسال بقیه واحدهای مددجویی تکمیل و تحویل مددجویان گردد.

رئیس کمیته امداد گفت: برنامه کمیته امداد این است که تمام مددجویان این نهاد صاحب مسکن شوند و در این زمینه خانواده های ایتام تحت حمایت، در اولویت قرار دارند.

بختیاری توانمندسازی مددجویان در کنار تامین مسکن را مهمترین رسالت کمیته امداد دانست و اظهار داشت: کمیته امداد در سال گذشته با ایجاد 176 هزار فرصت شغلی، 41 درصد مشاغل کشور را به خود اختصاص داد و در سال 99 نیز ایجاد 200 هزار شغل در دستور کار است.

رئیس کمیته امداد در خاتمه با تقدیر از یاری های مردم و خیران به این نهاد، تاکید نمود: در سال 98 با وجود مسائل مالی، یاری های مردمی در آذربایجان شرقی نسبت به سال قبل 46 درصد رشد داشته است که این الگو در تمام استان های کشور قابل مشاهده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 11 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82942

به "تحویل 187 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 187 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید