تبادلات فرهنگی با موزه بزرگ خراسان گسترش می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به جلسه هماهنگی با مدیریت موزه بزرگ خراسان، گفت: بر اساس این تفاهم، تبادلات فرهنگی و برنامه های دو جانبه گسترش می یابد.

تبادلات فرهنگی با موزه بزرگ خراسان گسترش می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی مستوفیان سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان اظهار کرد: جلسه هماهنگی به منظور تبادلات با موزه خراسان بزرگ با حضور معاونان و مسئولان دو استان خراسان رضوی و شمالی برگزار گردید.

مستوفیان با بیان اینکه پهنه خراسان بزرگ یکی از گستره های مهم در تاریخ و فرهنگ سرزمین ایران است، اظهار کرد: موزه خراسان با رویکرد گردآوری و نمایش آثار این حوزه تمدنی، معرفی این مهم را جز رسالتهای اصلی خود قرار داده است.

او اضافه نمود: از آنجا که امروزه موزه ها به عنوان مهم ترین رکن گردشگری فرهنگی، نقشی بی بدیل در توسعه فرهنگی-اجتماعی و آموزش ایفا می نمایند، طی جلسه ای با مدیریت موزه بزرگ خراسان، مسائل و برنامه های دو جانبه با موضوع نمایش اشیاء تاریخی، برگزاری رویدادهای فرهنگی، برپایی نمایشگاههای دوره ای و... برای نمایش و معرفی میراث و تمدن غنی منطقه و هم افزایی دو استان مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

او مطرح نمود: امروزه تبادلات فرهنگی و ارتباطات در حوزه میراث فرهنگی می تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری فرهنگی و ایجاد شناخت همه جانبه از ویژگیهای شاخص هر منطقه داشته باشد و به تقویت هویت تاریخی فرهنگی و بستر سازی به منظور حضور علاقه مندان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایجاد کند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38179

به "تبادلات فرهنگی با موزه بزرگ خراسان گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادلات فرهنگی با موزه بزرگ خراسان گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید