تایکا وایتیتی نقش یک سارق دریایی را بازی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- کارگردان و نویسنده فیلم ثور: رگناروک در سریالی از شبکه HBO Max نقش یک سارق دریایی را بازی می نماید.

تایکا وایتیتی نقش یک سارق دریایی را بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، تایکا وایتیتی در سریال جدید شبکه HBO Max به نام پرچم ما به معنای مرگ است نقش یک سارق دریایی به نام ریش سیاه را بازی می نماید.

به این ترتیب وایتیتی به ریس داربی که پیش از این حضورش در سریال به عنوان نقش اصلی تایید شده بود، پیوسته است. این زوج سابقاً در سریالی دیگر از شبکه HBO و همینطور فیلم سینمایی آنچه در سایه ها انجام می دهیم همکاری نموده بودند. داربی در هر دو پروژه بازیگری نموده بود، اما وایتیتی نویسندگی و کارگردانی سریال را انجام داد و در فیلم هم علاوه بر نقش آفرینی، کارگردان و تهیه کننده نیز بود.

پیش از این هم در زمان اعلام سفارش ساخت این سریال در ماه سپتامبر تایید شده بود که وایتیتی مدیریت اجرایی و کارگردانی سریال پرچم ما به معنای مرگ است را انجام می دهد. این سریال کم و بیش بر اساس ماجراجویی های استید بونت (با بازی داربی)، یکی از بزرگترین ناخدایان سارقان دریایی ساخته می گردد. بونت، پس از جراحاتی که بعد از یک جنگ به وی وارد شد راهنمایی کشتی را به ریش سیاه واگذار می نماید.

از شخصیت ریش سیاه در آثار زیادی الهام گرفته شد که از جمله آنها می توان به جک اسپارو در فیلم سارقان دریایی کارائیب و شخصیت ریش سیاه در بازی اساسینز کرید اشاره نمود.

وایتیتی در اسکار سال 2020، جایزه بهترین فیلمنامه را برای خرگوش جوجو دریافت کرد. فیلمی که خودش در آن نقش آدولف هیتلر را بازی نموده بود. این فیلم نامزد بخش بهترین فیلم سال نیز شده بود. او برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی ثور: رگناروک هم شناخته می گردد که اکنون قسمت جدید آن به کارگردانی خودش در حال فراوری است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 146014

به "تایکا وایتیتی نقش یک سارق دریایی را بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایکا وایتیتی نقش یک سارق دریایی را بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید