تاکید وزیر ورزش به معاونان خود برای پرهیز از سفرها و همایش های غیر ضرورری

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر ورزش و جوانان به همه معاونان تاکید نمود در سال جدید صرفه جویی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و همینطور پرهیز از برگزاری همایش ها و گردهمایی های غیر ضروری را دستور کار خود قرار دهند.

تاکید وزیر ورزش به معاونان خود برای پرهیز از سفرها و همایش های غیر ضرورری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نخستین شورای معاونین سال جدید وزارت ورزش و جوانان با موضوع پشتیبانی از اقدامات استان ها در موضوع سیل اخیر برگزار گردید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات یک هزار سالن و فضای مسقف ورزشی در اختیار ستاد مدیریت بحران در تمامی استان ها قرار گرفته است. همه ادارات کل استان ها موظف هستند روزانه جلسات هماهنگی با هیئت ها و سمن ها را تشکیل دهند.

وی اضافه نمود: تاپایان بحران موجود تمامی امکان ورزشی و امکانات استان ها در اختیار ستادهای مدیریت بحران خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به همه معاونان تاکید نمود در سال جدید صرفه جویی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و همینطور پرهیز از برگزاری همایش ها و گردهمایی های غیر ضروری را دستور کار خود قرار دهند.

سلطانی فر سال جدید را سال مهمی برای ورزش ایران دانست و گفت: هدف ما کسب نتیجه تاریخی در المپیک آینده است و در سال کسب سهمیه المپیک تمام برنامه های فدراسیون ها را بصورت مرتب در ستاد عالی بازی های المپیک آنالیز می کنیم و بر کار آنها نظارت دائمی خواهد بود و انشاالله در کنار یک مدیریت واحد و همدل ورزش کشور در توکیو نتیجه ای بزرگ بدست بیاورد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17760

به "تاکید وزیر ورزش به معاونان خود برای پرهیز از سفرها و همایش های غیر ضرورری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزیر ورزش به معاونان خود برای پرهیز از سفرها و همایش های غیر ضرورری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید