بهره برداری از 526 طرح ملی میراث فرهنگی و گردشگری با دستور رئیس جمهوری

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - بهره برداری از 526 طرح ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور با ارزش سرمایه گذاری 2537 میلیاردتومان با فرمان رییس جمهور و به وسیله ویدئوکنفرانس شروع شد.

بهره برداری از 526 طرح ملی میراث فرهنگی و گردشگری با دستور رئیس جمهوری

در شصت و نهمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش فراوری، طرح های ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

در این مراسم 526 طرح میراث فرهنگی و گردشگری در کشور با ارزش سرمایه گذاری 2537 میلیاردتومان به بهره برداری رسید که موجب اشتغالزایی برای 2 هزار و 697 نفر است.

در ادامه بهره برداری از هتل پنج ستاره هتل حیران آستارا و رونمایی از طرح بازسازی کاخ سردار امجد تالش با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دستور رییس جمهوری در استان گیلان شروع شذ.

بهره برداری از 33 طرح بازسازیی حوزه میراث فرهنگی در خانه های تاریخی، قلعه فلک الافلاک، باشگاه افسران، معابر، امامزاده ها و 2 طرح گردشگری عظیم کشت و صنعت و مجموعه گردشگری تفریحی دیپلمات سنتر بروجرد شروع شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان این طرح ها با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 328 میلیارد تومان تکمیل شده اند و افتتاح می شوند. بیش از پنج هزار اثر تاریخی در لرستان شناسایی شده است.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اقتصاد گردشگری‬⁩ با بازگشت بناهای تاریخی به چرخه بهره برداری و توسعه زیرساخت های گردشگری محقق خواهدشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149773

به "بهره برداری از 526 طرح ملی میراث فرهنگی و گردشگری با دستور رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 526 طرح ملی میراث فرهنگی و گردشگری با دستور رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید