بزرگترین دغدغه مان بازی تدارکاتی بود، تیمی را نباید دستکم گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال جوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوهای مدون و مستمری را برگزار نموده و خوشبختانه حدود 90 درصد از شاکله تیم را شناسایی نموده ایم. از این پس اردوهای تدارکاتی با بازیکنانی که انتخاب شد ه اند، برگزار می گردد و اگر مسئله ای پیش نیاید، دیگر بازیکنی به جمع ملی پوشان ملحق نخواهد شد.

بزرگترین دغدغه مان بازی تدارکاتی بود، تیمی را نباید دستکم گرفت

وی در ادامه درباره برگزاری 4 ملاقات تدارکاتی مقابل تیم های سوریه و عراق افزود: ما اردوی خود را در در مشهد برگزار کریم و مقابل تیم های سوریه و عراق چهار بازی تدارکاتی انجام می دهیم. یکی از مهم تر ین دغدغه تیم جوانان کمبود بازی های تدارکاتی بود که با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان قرار است تا با دو کشور عربی بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران افزود: درگروه ایران کویت و اردن حضور دارند و بدون شک بازی با تیم های عراق و سوریه که نوع بازی شان بسیار به هم نزدیک است، به فرایند رو به رشد و عملکرد مطلوب بازیکنان یاری بسزایی می نماید. ضمن اینکه برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی باعث می گردد تا بازیکنان به هماهنگی بالایی برسند و کاملا با تفکرات تیم آشنا شوند؛ ما نیز آنها را محک بزنیم و با پی بردن به مسائل فنی شان، آنها را برطرف کنیم.

وی در ادامه درباره برگزاری ملاقاتهای داخلی اظهار داشت: با تیم های بزرگسالان نفت، مازندران، صبای قم، منتخب بیرجند، تاکستان، دانشجویان و امید استقلال بازی هایی برگزار کردیم که خوشبختانه این مسابقات تدارکاتی به فرایند بهتر شدن ملی پوشان یاری کرد.

پیروانی درباره مصاف با تیم کویت یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا یادآور شد: کویت یکی از تیم های با سابقه و مطرح در فوتبال آسیا است. زمانی قهرمان آسیا بوده و در یک دوره نیز به شدت ضعیف شد، اما فوتبال خوبی را همواره به نمایش گذاشته است. متاسفانه تنها دو فیلم 25 دقیقه ای از این تیم در اختیار داشته و آن را بررسی نموده ایم اما مطمئنا با توجه به رده سنی جوانان، تیم ها، بازیکنان و کادرشان مرتبا در حال تغییر است و آنطور که باید شناختی از این تیم نداریم.

وی همچنین در مورد ملاقات مقابل اردن و نپال توضیح داد: دومین تیم عربی که همواره فوتبالش به یک شکل بوده و نوسانی در نوع بازی از این تیم شاهد نبوده ایم، اردن است. فکر می کنم مقابل دو تیم عربی به خاطر نوع بازیشان که معمولا بازی تاخیری و مسائل حاشیه ای است، بازی راحتی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: مصاف با تیم نپال نیز سخت تر خواهد بود چرا که این تیم در حال پیشرفت است و در رده های پایه بسیار قوی و خوب بازی می نماید. تیم هایی مانند نپال، مالدیو، هند، سریلانکا، ویتنام، یمن، تایلند و میانمار معمولا فوتبال بزرگسالان خوبی ندارند اما در رده های پایه بسیار قوی عمل می نمایند.

وی با بیان اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، اظهار داشت: اکنون تمامی تیم ها در رده های پایه فعالیت زیادی می نمایند تا بتوانند در رقابتهای آسیایی عملکرد قابل قبولی را از خود بجای بگذارند. تیم ایران نیز تمرینات و برنامه های تدارکاتی خود را بکار خواهد گرفت تا بتواند پیروز تر از قبل ظاهر گردد. ما نباید از پیش خود را برنده بازی بدانیم. تمامی تیم ها برای اینکه به مرحله بعدی صعود نمایند، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

پیروانی همچنین تاکید نمود: امیدوارم حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان در کنار کوشش بازیکنان و تفکرات کادرفنی باعث گردد تا از این گروه بالا برویم و در جمع 16 تیم برتر قرار بگیریم. با توجه به اینکه با دو تیم عربی همگروه هستیم احتیاج به بازی تدارکاتی با تیم های عربی داریم تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.

وی درباره برگزاری این بازی ها در مشهد مقدس اظهار داشت: در مورد شرایط میزبانی باید بگویم که آب و هوا، اختلاف ساعت، آشنایی کامل با جو و کیفیت زمین بازی و حضور پر شور تماشاگران به تیم میزبان یاری بسزایی می نماید. قرار است تا 24 مردادماه به مشهد سفر کنیم تا بتوانیم خود را با شرایط و کیفیت استادیوم محل بازی ها وفق دهیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خاتمه درباره برنامه این تیم در صورت صعود به جمع 16 تیم برتر آسیا گفت: برنامه تیم ملی که به کمیته فنی ارائه شد، تا خاتمه مهرماه بوده است. مطمئنا در صورت صعود برنامه های سنگین تر و وسیع تری خواهیم داشت. ما هدف مان پیروزیت در بازی های پیش رو است. باید مسابقات تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم تا بتوانیم عملکرد پیروزی داشته باشیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64036

به "بزرگترین دغدغه مان بازی تدارکاتی بود، تیمی را نباید دستکم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین دغدغه مان بازی تدارکاتی بود، تیمی را نباید دستکم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید