برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان های کشور

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: 15 هفته فرهنگی در استان های مختلف کشور با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری سیستان و بلوچستان، برگزار می گردد.

برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان های کشور

میراث آریا: محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: تا خاتمه امسال 15 هفته فرهنگی در شهر های تهران، یزد، کرمان، بندر عباس، بیرجند، مشهد، بجنورد، گرگان، اصفهان و دیگر شهرها تدارک و تقویم شده است.

او توضیح داد: در راستای اجرای طرح معرفی سیستان و بلوچستان و تشویق برای سفر به این استان، برگزاری هفته های فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان های هم جوار و اثرگذار را دنبال می کنیم.

مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: امروز و فردا 15 مردادماه، برنامه شب فرهنگی سیستان و بلوچستان در قالب جشنواره در شهر یزد برگزار می گردد.

او اضافه نمود: در این جشنواره اجرای دو گروه موسیقی استان و نمایش ظرفیت های گردشگری و ارائه بسته های سفر در دستور کار است، فعالان بخش خصوصی استان سبستان و بلوچستان با بخش خصوصی استان یزد نشست کاری خواهند داشت.

افتتاح دفتر اطلاع رسانی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در استان یزد که توسط یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام خواهد شد، از جمله برنامه های دیگر در این جشنواره است

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35909

به "برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید