برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان؛ برطرف مسدود شدن حساب فدراسیون به دلیل بدهی تا استراحت ورزشکاران در ماشین!

به گزارش مجله سرگرمی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار گردید.

برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان؛ برطرف مسدود شدن حساب فدراسیون به دلیل بدهی تا استراحت ورزشکاران در ماشین!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی بهار و اعضای مجمع برگزار گردید.

در این نشست کلیپی از عملکرد فدراسیون در یک سال گذشته ارائه شد.

همچنین بازرس و حسابدار گزارش اقتصادی خود را ارائه کردند که طی آن رقم بدهی باقیمانده فدراسیون از ادوار گذشته حدود یک میلیارد تومان عنوان شد. در یک سال گذشته و با حضور شعبانی بهار در راس فدراسیون در حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان از بدهی فدراسیون پرداخت شده است.

تقویم سال 98 فدراسیون تیراندازی با کمان هم به تائید اعضای مجمع رسید.

به دلیل بدهی فدراسیون حساب فدراسیون مسدود شده بود که این موضوع حل شده است. حسابردار تاکید نمود موضوع بدهی ها باید به صورت جدی پیگیری گردد تا باز هم فدراسیون با مسدود شدن حساب رو به رو نگردد.

احمدی، معاون وزیر ورزش گفت: بدهی های سنواتی عامل آزار دهنده ای در جهت پیشبرد برنامه های فدراسیون است و می تواند برای فدراسیون مشکل ایجاد کند و باید تعیین تکلیف گردد. با توجه به سابقه شعبانی بهار در وزارت ورزش، نگاه وزارت ورزش به این رشته تعیین است. ما به توسعه و درخشش این رشته با حضور شعبانی بهار امیدواریم. ما ظرفیت های خوبی در جهت توسعه کمی و کیفی این رشته داریم. عمده جمعیت فعال این رشته نوجوانان و جوانان و بانوان هستند که حضورشان نویدبخش افتخار است . مشکل خوابگاه از ابتدای حضور شعبانی بهار پیگیری شد و قول های خوبی در شرکت توسعه و وزارت ورزش در جهت تکمیل طرح های عمرانی داده شد.

مجید احمدی، سرمربی کامپوند در مجمع تاکید نمود: در شان ورزشکاران تیم ملی نیست که در چمن استراحت نمایند و برای هر اردو دغدغه خوابگاه داشته باشیم. شعبانی بهار این موضوع را پیگیری نموده است اما از نظر اقتصادی مشکل وجود دارد و از وزارت ورزش می خواهم که این دغدغه را رفع نمایند.

اسماعیل عبادی، قهرمان بازی های آسیایی نیز در مجمع یادآور شد: شعبانی بهار کارهای خوبی انجام داده است. دغدغه ما در خصوص تجهیزات کمتر شده است . یکی از مسائل بزرگ ما در تیم ملی خوابگاه است. در خوابگاه های مختلف ورزشگاه آزادی دور زدیم و استراحت ظهر ما داخل ماشین یا کانکس است که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش از فدراسیون مشکل حل گردد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13334

به "برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان؛ برطرف مسدود شدن حساب فدراسیون به دلیل بدهی تا استراحت ورزشکاران در ماشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع فدراسیون تیروکمان؛ برطرف مسدود شدن حساب فدراسیون به دلیل بدهی تا استراحت ورزشکاران در ماشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید