برنامه های وزارت علوم برای هفته پژوهش اعلام شد ، پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم از برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال جاری با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری اطلاع داد.

برنامه های وزارت علوم برای هفته پژوهش اعلام شد ، پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، عبدالساده نیسی، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری اطلاع داد.

نیسی درخصوص با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری امسال از 23 الی 29 آذرماه امسال برگزار خواهد شد درباره نامگذاری روز های این هفته توضیح داد: روز شنبه 23 آذرماه نخستین روز این هفته با عنوان پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه نام گذاری شده که در این روز مراسم زنگ پژوهش، تقدیر از دانش آموزان نمونه و بازدید از دانشگاه ها، صنایع و مراکز فراوریی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، گفت: 24 آذر ماه که دومین روز هفته پژوهش وفناوری است با عنوان پژوهش، فناوری و توسعه ملی نام گذاری شده است و برنامه هایی توسط دستگاه های اجرایی با رویکرد توسعه ملی در این روز برگزار می گردد.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری خاطر نشان کرد: سومین روز این هفته مورخ 25 آذرماه گام دوم در پژوهش و فناوری نام دارد و برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری توسط دستگاه های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می گردد.

نیسی در ادامه گفت: 26 آذرماه نیز با عنوان پژوهش، فناوری و رونق فراوری نام گذاری شده است و افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار و همچنین تجلیل از پژوهشگران، کارآفرینان، ایده های برتر و استان های برتر انتخاب شده از برنامه های این روز است.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، اضافه نمود: روز چهارشنبه 27 آذرماه مصادف با پنجمین روز هفته پژوهش، به عنوان پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی انتخاب شده و 28 آذرماه و ششمین روز این هفته با عنوان پژوهش، فناوری، مشارکت ملی نام گذاری شده است.

نیسی گفت: در آخرین روز هفته پژوهش که روز آدینه 29 آذرماه است، آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار نیز همزمان با هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

بارازعلی: بارازعلی | مجله گردشگری و مسافرتی جاذبه های ایران

باتسک: باتسک | مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

صبح مهریز: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52025

به "برنامه های وزارت علوم برای هفته پژوهش اعلام شد ، پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های وزارت علوم برای هفته پژوهش اعلام شد ، پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید