برنامه ریزی در جهت نهادسازی و مشارکت مردم در امور مختلف پیشوا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی ظهر شنبه در نشست با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه طی سخنانی بر لزوم تعامل و هم دلی کارکنان، ایجاد اطمینان وآرامش خاطر در مجموعه فرمانداری و تسری آن به سطح ادارات و شهرستان، مسئولیت پذیری، احساس تکلیف و رعایت صداقت تاکید کرد و گفت: اصل و اساس شخصیت هر فردی بر اساس صداقت در رفتار، کردار و گفتار است و کارکنان دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری باید این مهم را سرلوحه منش خود قرار دهند.

برنامه ریزی در جهت نهادسازی و مشارکت مردم در امور مختلف پیشوا

عباسی از پرسنل فرمانداری خواست جدیت در انجام کارها و پیگیری ماموریت های محوله داشته باشند و بیان کرد: اگر انجام کارها صرفا با هدف رفع تکلیف صورت پذیرد آثار ماندگاری بر جا نخواهد گذاشت بلکه باید امورات با احساس مسؤولیت، جدیت و اهتمام ویژه تا رسیدن به هدف مطلوب پیگیری شوند تا شاهد نتایج اثربخش و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

فرماندار پیشوا درست کاری، سلامت و عزت نفس، فعالیت مسؤولانه، تحرک و پویایی، پرهیز از حاشیه پردازی و رعایت نظم و انضباط و مقررات را لازمه کار در محیط اداری دانست و با تاکید بر لزوم تعامل در کنار تفکیک مسئولیت ها گفت: هر کس در حوزه مسئولیتی خود اموراتی را بر عهده دارد و این به معنی عدم تعامل با یکدیگر نیست بلکه باید با هم افزایی و همپوشانی و پرهیز از مداخله، کارها و فعالیت ها را پیش برد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مدیران در انجام وظایف محوله گفت: مدیران باید طرح و برنامه های خود را به فرمانداری ارائه داده و پیگیر اعتبارات و امورات دستگاه خود باشند.

عباسی اظهار کرد: در مجموعه های اداری شهرستان پیشوا با فقدان بانک اطلاعاتی در بخش های مختلف روبرو هستیم که باید این اطلاعات را احصا و به روز کنیم تا با نگاهی جامع برنامه ریزی و هدف گذاری نماییم.

فرماندار پیشوا با اشاره به نقش محوری و هدایتگر کارکنان فرمانداری برای سایر ادارات گفت: کارمندان فرمانداری به عنوان الگویی برای سایر ادارات باید با همه مهربانانه برخورد کرده و اخلاق مدارانه امورات شهرستان را پیگیری کنند.

عباسی اظهار کرد: کارکنان فرمانداری باید با تلاش صادقانه، پیگیری دلسوزانه و با همدلی، همراهی و باور و اعتقاد قلبی به خدمت به مردم کارها را به صورت کارشناسی و عالمانه دنبال کنند.

وی افزود: مردم ذائقه ها و خواسته های متفاوتی دارند که باید با گشاده رویی، صبر، متانت و خوشرویی با آنان رفتار شود زیرا که رفتار مجموعه اداری در روند رضایتمندی مردم بسیار تاثیرگذار است.

عباسی با بیان اینکه دنبال تحول و پویایی در شهرستان پیشوا هستیم، اظهار کرد: دولت به عنوان یک مجموعه کلان و عام سیاست هایی را هدف گذاری و دنبال می کند و ما مجری این سیاست ها در شهرستان پیشوا هستیم و باید در راستای اجرای درست آنها نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به لزوم حفظ اقتدار و حرمت فرمانداری بیان کرد: فرمانداری جایگاه مدیریتی، هماهنگی، نظارتی و تصمیم گیری در شهرستان را دارد و ملجاء، مأمن و پناهگاه همه مردم با هرگونه تفکر و گرایش و همه نهادها و ادارات است.

فرماندار پیشوا گفت: باید فضا به گونه ای فراهم شود تا همه افراد، گروه ها و جریان ها بتوانند به راحتی به بیان دغدغه های خود بپردازند و بر همین اساس باید گوش شنوایی برای حرف ها و درددل مردم داشته باشیم.

وی مشارکت مردم را راهگشای امور دانست و در پایان متذکر شد: برنامه ریزی در جهت نهادسازی و مشارکت مردم در امور مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... شهرستان از جمله برنامه های مهمی است که در دستور کار قرار دارد و حلقه اولیه آن باید در فرمانداری شکل بگیرد و سپس در ادارات و سطح شهرستان جاری ساخت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 362

به "برنامه ریزی در جهت نهادسازی و مشارکت مردم در امور مختلف پیشوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی در جهت نهادسازی و مشارکت مردم در امور مختلف پیشوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید