بحران کمبود بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؛ 5ستاره آبی به قطر نمی فرایند؟

به گزارش مجله سرگرمی، 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال که قراردادشان با این باشگاه به انتها رسیده تست کرونا ندادند تا سفر آنها به قطر در هاله ای ابهام قرار بگیرد.

بحران کمبود بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؛ 5ستاره آبی به قطر نمی فرایند؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، در شرایطی که روز گذشته عنوان شد اعضای تیم استقلال به همراه اعضای تیم شهرخودرو برای حضور در قطر با یک پرواز راهی دوحه می شوند اما تیم فوتبال شهرخودرو امشب تهران را ترک خواهد نمود و استقلالی ها فردا ظهر از تهران به دوحه می فرایند.

در شرایطی که تنها 24 ساعت به سفر استقلال باقی مانده روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، علی کریمی و محمد دانشگر هنوز تست های کرونا را پشت سر نگذاشته و ظاهرا این نفرات تصمیم ندارند تیمشان را در سفر به دوحه همراهی نمایند.

روز گذشته نیز فقط روزبه چشمی در تمرین استقلال با لباس شخصی حاضر شد و 4 بازیکن دیگر باز هم در تمرین این تیم آفتابی نشدند. به نظر می رسد استقلال در آستانه سفر به قطر با بحران بازیکن روبرو شده زیرا نفرات جدید این تیم به دلیل محرومیت این باشگاه از جابجایی نمی توانند تیمشان را همراهی نمایند.

لازم به ذکر است مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در صورتی که بازیکنان تیم ها پاسخ تست های کرونای خود را در فرودگاه ارائه ننمایند مجوز ورود به این کشور را نخواهند داد.

  • علی کریمی، چشمی و دانشگر حق جدایی ندارند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100927

به "بحران کمبود بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؛ 5ستاره آبی به قطر نمی فرایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کمبود بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؛ 5ستاره آبی به قطر نمی فرایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید