بحث حضور مورینیو روی نیمکت آرسنال جدی تر شد

به گزارش مجله سرگرمی، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین تیم های چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد به نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال نزدیک شده است.

بحث حضور مورینیو روی نیمکت آرسنال جدی تر شد

به گزارش خبرنگاران، تداوم نتایج ضعیف آرسنال در فصل جاری سبب شده تا صندلی اونای امری در این تیم متزلزل گردد و شایعه احتمال اخراج وی از سمت سرمربیگری توپچی های لندن نیز در رسانه های انگلیسی مطرح گردد و زمزمه هایی هم مبنی بر اینکه ژوزه مورینیو جانشین این سرمربی اسپانیایی خواهد شد نیز وجود دارد.

نشریه ساندی تایمز انگلیس اکنون خبر می دهد که بحث حضور مورینیو روی نیمکت سرمربیگری آرسنال جدی تر شده است. طبق این گزارش این سرمربی پرتغالی هفته گذشته با رائول سانیهی، مدیر تیم فوتبال آرسنال در شهر لندن شام خورده و گفته می گردد با تشریح برنامه هایی که برای ترکیب این تیم در نظر دارد، سانیهی را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیران باشگاه آرسنال به دنبال این هستند تا پس از سه فصل غیبت در لیگ قهرمانان اروپا به این مسابقات بازگردند، برای همین به دنبال استخدام یک سرمربی بادانشی هستند که شناخت خوبی از لیگ برتر انگلیس داشته باشد و بتواند به تیم آرسنال هویت ببخشد و خیلی سریع نتایج دلخواه را با این تیم کسب کند.

یکی از مسائل اصلی اونای امری این است که مشکل زبانی دارد و به خاطر اینکه نمی تواند خوب انگلیسی صحبت کند، در برقراردی ارتباط با تعدادی از بازیکنانش مشکل دارد. مشکل دیگر این است که این سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی با بعضی بازیکنان کلیدی آرسنال از جمله مسعوت اوزیل ندارد و همین مدیران باشگاه را نگران نموده است.

از آنجایی که مورینیو تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و لیگ برتر را هم خوب می شناسد، او می تواند ایده آل ترین گزینه برای راهنمایی توپچی های لندن باشد. در کنار این اوزیل هم که سابقه کار با آقای خاص در رئال مادرید را دارد، می تواند با ژوزه دوباره احیا گردد.

آرسنال که شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس بازی یک بر صفر برده مقابل ولورهمپتون را با تساوی یک - یک عوض کرد، در فصل جاری این رقابت ها 4 برد، 5 تساوی و 2 شکست را تجربه نموده و در حال حاضر با 17 امتیاز در رده پنجم جدول است و با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد.

گفته می گردد ژوزه مورینیو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018 دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته، از ماه مِی تا سپتامبر پیشنهاد باشگاه هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد نموده است.

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56948

به "بحث حضور مورینیو روی نیمکت آرسنال جدی تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث حضور مورینیو روی نیمکت آرسنال جدی تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید