با وام اوراق زوجین در چه مناطقی از پایتخت می توان آپارتمان خرید؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: آنالیز ذخیره فایل های نزد واسطه های مسکن نشان می دهد به جز سه منطقه شمالی تهران در تمام مناطق دیگر امکان خرید آپارتمان های قیمت مناسب برای متقاضیان وام دار وجود دارد.

با وام اوراق زوجین در چه مناطقی از پایتخت می توان آپارتمان خرید؟

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران بودجه عمده زوج های خانه اولی که تا پیش از افزایش سقف وام اوراق، حول و حوش 500 میلیون تومان بود، اکنون با این اصلاح به حدود 700 میلیون تومان افزایش پیدا نموده است. هر چند این افزایش تاثیر چندانی روی متراژ خانه های قابل خریداری توسط این گروه ندارد، اما دست کم به آنها یاری می نماید خانه های با سن بنای پایین تر و مناسب تر برای سکونت با بودجه آنها پیدا نمایند.آنالیز فایل های موجود نشان می دهد نه تنها در مناطق مرکزی به پایین، بلکه حتی در دو منطقه مصرفی و پرتقاضای شرق و غرب تهران یعنی مناطق چهار و پنج هم یافتن آپارتمان در بازه قیمتی تا 700 میلیون تومان میسر است. البته ویژگی عمده این فایل ها سن بنای بالای آنها و نیازشان به بازسازی است؛ اما از آنجا که امکان دریافت وام اوراق مسکن برای خرید خانه های تا 25 سال ساخت با سقف های جدید و تا 30 سال ساخت با سقف های قدیمی ممکن شده است، این خانه ها می تواند برای خانه اولی هایی که در صندوق پس انداز مسکن یکم سپرده گذاری ننموده اند، گزینه مناسبی باشد. زوج های خانه اولی می توانند به سادگی از وام 240 میلیون تومانی اوراق و جعاله برای خرید خانه های تا 700 میلیون تومانی که عمدتا زیر 25 سال ساخت هستند، استفاده و به این ترتیب نقدینگی خود را به یک دارایی ملکی تبدیل نمایند. هر چند ممکن است آنها بخشی از نقدینگی لازم برای خرید خانه را از محل به رهن سپردن آن تامین نمایند، اما به هر حال به عنوان اولین خرید ملکی برای یک زوج جوان، این گروه از املاک، گزینه قابل قبولی به نظر می آید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65687

به "با وام اوراق زوجین در چه مناطقی از پایتخت می توان آپارتمان خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وام اوراق زوجین در چه مناطقی از پایتخت می توان آپارتمان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید