ایران تا اینجا بهترین تیم لیگ ملت های والیبال بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، لوران تیلیه شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مربیان تیم های حاضر در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در اردبیل اضافه نمود: سه بازی با تیم های بزرگ داریم اما نکته مهم این است که این هفته در برابر ایران میزبان قرار داریم که تیم بهتر لیگ تا به اینجا بوده است.

ایران تا اینجا بهترین تیم لیگ ملت های والیبال بوده است

وی ادامه داد: البته در برابر تیم های استرالیا و پرتغال نیز بازی های سختی داریم و کوشش خواهیم کرد که نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در مورد استراحت دادم به بازیکنان اصلی این تیم بیان داشت: برای من خیلی مهم است که به بازیکنان اصلی و با تجربه استراحت بدهم، کوشش کردیم که تعادل را بین بازیکنان با تجربه و جوان حفظ می کنم.

وی با تاکید براینکه در هر رویدادی شرکت کنیم برای ما دارای اهمیت است، متذکر شد: برای ما به خصوص در اروپا رقابت های المپیک مهم است چون اگر راه پیدا نکنیم یعنی مرده ایم، اما این به این معنی نیست لیگ ملت ها بی اهمیت باشد.

تیلیه در عین حال با بیان اینکه اولین بار است در ایران حضور دارم، از تحقق این مهم ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز در این نشست توضیح داد: ابتدا بگویم با وجود اینکه کم در ایران بودیم اما از جو فوق العاده در شهر اردبیل و در بین مردم برای والیبال شگفت زده ایم. خوشحالیم که در چنین جوی قرار داریم.

وی با بیان اینکه بازی های سختی در پیش خواهیم داشت، متذکر شد: به ویژه برابر پرتغال فکر می کنم بازی بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال هم در این نشست مربیان مطرح نمود: ابتدا می گویم از اینکه در ایران هستم خوشحالم، آخرین بار 10 سال پیش ایران بودم. بازی سختی مقابل تیم ایران داریم با این وجود تا آخر کوششمان را برای مبارزه انجام خواهیم داد.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28715

به "ایران تا اینجا بهترین تیم لیگ ملت های والیبال بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران تا اینجا بهترین تیم لیگ ملت های والیبال بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید