اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، چالش جدید و مهم فوتبال ایران ماندن یا نماندن مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی است. ویلموتس که پس از دو شکست متوالی مقابل بحرین و عراق جایگاه خودش را از دست داد و از اقبال عمومی نسبت به وی به شدت کاسته شد، حالا از جایگاه مستحکمی روی نیمکت داغ و لرزان تیم ملی ایران برخوردار نیست.

اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است

مهدی پاشازاده ملی پوش سابق کشورمان در این خصوص گفت: کلا خیلی موافق تغییرات زود هنگام روی نیمکت هیچ تیمی نیستم. اما برخی شنیده ها و مشاهدات از تیم ملی مرا مجاب می کند که این تغییر در تیم ملی اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که باعث شد منِ پیشکسوت نسبت به سرمربی تیم ملی دل چرکین شوم، عملکرد منفعلانه وی قبل از بازی با عراق و بی تفاوتی اش پس از شکست در آن بازی است.

ملی پوش سابق کشور گفت: همه ایران از اهمیت بازی با عراق و حساسیت هایی که بین این دو تیم هست خبر داشتند به جز شخص سرمربی تیم ملی که در ترکیه نشسته بود و طلب مطالباتش را می کرد تا به اردوی تیمش بیاید و بعد از شکست هم که به ایران نیامد.

پاشازاده شرح داد: اگر فدراسیون عزمی مبنی بر تغییرات در کادر فنی دارد، بهترین زمان الان است، چون زمان کافی برای بازیابی تیم ملی داریم و اگر قرار به این تغییرات باشد، بهترین گزینه برای جایگزینی وی، برانکو است.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: برانکو به خوبی ابعاد و زوایا فوتبال ایران را می شناسد و از تجربه خوبی برای هدایت تیم ملی برخوردار است. اگر سیاست به استفاده از مربی خارجی باشد، او می تواند بهترین گزینه باشد.

وی تاکید کرد: البته در صورتی که این اتفاق بیفتد برانکو هم آنقدر حرفه ای هست که گذشته اش در پرسپولیس را فراموش کند و خودش را مربی تیم ملی بداند نه یک مربی پرسپولیسی. او باید بداند در تیم ملی حافظ منافع یک ملت است و مثل همان زمانی که سرمربی تیم ملی بود، نگاه ملی داشته باشد.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60387

به "اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید