انتقال 3 محکوم ایرانی از تایلند به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان از انتقال سه محکوم ایرانی از تایلند به کشور اطلاع داد.

انتقال 3 محکوم ایرانی از تایلند به ایران

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

محمود عباسی در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا، اتهام این محکومان را قاچاق مواد مخدر بیان کرد و اضافه کرد: این دومین گروه از محکومان ایرانی هستند که ظرف چند ماه گذشته از تایلند وارد تهران می شوند تا ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

وی اظهارداشت: بارها تاکید نموده ایم که همه باید به قوانین دیگر کشورها احترام بگذارند بخصوص در زمینه قاچاق مواد مخدر که با مجازات های سنگینی همراه است و تقریبا در همه کشورها با مجازات های سرکوبگرایانه همراه است.

عباسی گفت: انتقال محکومان بدین معناست که این محکومان باید در چارچوب معاهده انتقال محکومان به جامانده دوران محکومیت خود را در زندان های ایران سپری نمایند.

موافقتامه انتقال محکومان به حبس و همکاری در زمینه اجرای احکام کیفری بین ایران و تایلند پس از امضا و تصویب در مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان رسید و در سرانجام سال 1391 مورد تصویب مقامات ذیرط دو کشور نهاده شد و از خرداد سال 1392 وارد مرحله اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 131593

به "انتقال 3 محکوم ایرانی از تایلند به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 3 محکوم ایرانی از تایلند به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید