ال نینو بازنشسته شد

به گزارش مجله سرگرمی، فرناندو تورس، ستاره اسپانیایی سابق تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در سن 35 سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

ال نینو بازنشسته شد

ال نینو بازنشسته شد

فرناندو تورس، ستاره اسپانیایی سابق تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در سن 35 سالگی اعلام بازنشستگی کرد. مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا که دوران بازیگری خود را 17 سال پیش آغاز کرد، در پایان فصل 18-2017 از اتلتیکومادرید به تیم ساگان توسوی ژاپن پیوست و با پایان قراردادش در این تیم تصمیم به بازنشستگی گرفت.

تورس که در 4 فصل حضورش در لیورپول 81 گل زد، بعد از ترک آنفیلد به چلسی رفت و با این تیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. تورس در رده ملی هم با اسپانیا قهرمان دنیا و یورو شد. او پس از چلسی به اتلتیکومادرید، تیمی که دوران بازیگری اش را با آن آغاز کرد برگشت اما نقشش در این تیم کمرنگ بود.

تورس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: می خواهم یک خبر بسیار مهم اعلام کنم. بعد از 18 سال هیجان انگیز، وقتش شده که من به دوران بازیگری ام پایان دهم. یکشنبه، بیست و سوم ژوئن ساعت 10 صبح به وقت ژاپن من نشست خبری برگزار خواهم کرد تا در آن همه جزئیات را توضیح دهم.

تورس در سن 18 سالگی با اتلتیکومادرید خودش را به دنیای فوتبال معرفی کرد و سال 2007 به لیورپول رفت جایی که به عنوان یکی از بهترین مهاجم نوک های دنیا مشهور شد. او ماه ژانویه سال 2011 با قراردادی 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوست اما در این تیم به هیچ عنوان نتوانست موفقیت هایش در لیورپول را تکرار کند. با این وجود او تواست لحظاتی به یادماندنی را در استمفوردبریج تجربه کند که یکی از آنها گل دیرهنگامش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود که منجر به صعود چلسی به فینال شد، همان فصلی که آبی های لندن با هدایت روبرتو دی متئو، بایرن مونیخ را شکست دادند و تنها قهرمانی شان در این رقابت ها را کسب کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28931

به "ال نینو بازنشسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال نینو بازنشسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید