اظهارات ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور مقام سعودی

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر دفاع آمریکا در حضور معاون وزیر دفاع عربستان سعودی به تکرار ادعا های ضدایرانی پرداخت.

اظهارات ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور مقام سعودی

به گزارش فارس، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در حضور خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی به تکرار ادعا های ضد ایرانی پرداخت.

وزیر دفاع آمریکا در این دیدار که در واشنگتن انجام شد گفت کشورش با عربستان سعودی درباره فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه هم نظر است.

وزیر دفاع آمریکا بعلاوه گفت: آمریکا به شراکت قوی با عربستان سعودی متعهد است.

ساعاتی قبل تر خالد بن سلمان اعلام نموده بود که به دستور محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی با لوید آستین دیدار و درباره شراکت و همکاری نظامی بین دو کشور مصاحبه نموده است.

خالد بن سلمان در توییتی نوشت: من بنا به دستور ولیعهد محمد بن سلمان با لوید آستین برای آنالیز شراکت سعودی-آمریکایی و همکاری نظامی استراتژیک مستمر بین دو کشور دوست دیدار کردم.

منابع خبری بعد از ظهر سه شنبه گذشته از سفر معاون وزارت دفاع عربستان سعودی به آمریکا برای دیدار با مقام های ارشد پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) خبر دادند.

به گفته منابع مطلع، پیش از سفر جو بایدن به خاورمیانه در پایان ماه ژوئن، ایالات متحده در پی توسعه روابط با عربستان برآمده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این زمینه گفته بود که شاهزاده خالد در راس هیاتی بلندپایه برای حضور در کمیته برنامه ریزی مشترک راهبردی آمریکا-عربستان به آمریکا سفر می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164350

به "اظهارات ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور مقام سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور مقام سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید