اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ در پنجره ژانویه

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال منچستریونایتد با دریافت تخفیفی قابل توجه از یوونتوس، به خرید مهاجم کروات بانوی پیر در پنجره زمستانی امیدوار شده است.

اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ در پنجره ژانویه

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، تیم فوتبال منچستریوتایتد از خرید ماریو مانژوکیچ در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه اطمینان حاصل نموده است.

طبق گزارش این سایت، منچستریونایتد که در پنجره تابستانی در خرید مانژوکیچ ناکام بود، بار دیگر برای خرید این بازیکن 33 ساله تمایل نشان داده و ظاهراً یوونتوس هم حاضر شده است او را در ازای 10 میلیون یورو - پنج میلیون کمتر از رقمی که در تابستان می خواست - بفروشد.

تخفیف 30 درصدی بانوی پیر برای فروش بازیکنی که سال جاری حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده است و در لیست بازیکنانش برای لیگ قهرمانان اروپا هم جایی ندارد، سبب شده که شیاطین سرخ به خرید او ترغیب شوند تا جای خالی روملو لوکاکو، مهاجمی که تابستان سال جاری به اینتر فروختند را پر نمایند.

برنامه تیم فوتبال منچستریونایتد برای خرید مهاجم سابق اتلتیکومادرید عقد قراردادی 18 ماهه تا سال 2021 است که به موجب آن، این بازیکن کروات سالانه 4.4 میلیون پوند (5 میلیون یورو) حقوق خواهد گرفت.

منچستریونایتد در این فصل مسائل فراوانی در خط حمله داشته چرا که از زمان پیروزی 4 بر صفرش مقابل چلسی در هفته اول لیگ برتر دیگر در هیچ مسابقه ای نتوانسته بیش از یک گل بزند. به سبب این ضعف، شیاطین سرخ اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند و به همین خاطر مسئولان باشگاه در فکر جذب یک مهاجم جدید هستند.

مانژوکیچ سال 2015 از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست و با این تیم چهار قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد و در 162 بازی اش 44 گل به ثمر رساند. با این حال او با روی کار آمدن مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس در تابستان سال جاری به بازیکنی مازاد در این تیم تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45507

به "اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ در پنجره ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینان منچستریونایتد از خرید مانژوکیچ در پنجره ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید