اسپالتی: مدیران اینتر باید ایکاردی را به فرم قبلی برگردانند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال اینتر مدیران باشگاه را دلیل افت محسوس مهاجم آرژانتینی این تیم می داند.

اسپالتی: مدیران اینتر باید ایکاردی را به فرم قبلی برگردانند

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی می گوید افت محسوسی که مائورو ایکاردی در چند هفته اخیر داشته است، نتیجه رویکردی است که مسئولان باشگاه اینتر در فرآیند مذاکره با او در پیش گرفته اند. کاپیتان و مهاجم آرژانتینی نراتزوی در ادامه روزهای کم فروغش، شب گذشته (شنبه) در پیروزی یک بر صفر تیمش در خانه پارما هم محو بود و در نهایت جای خود را به لائوتارو مارتینس داد، کسی که تنها گل بازی را به ثمر رساند.

اسپالتی افت ایکاردی را به عدم تمرکز او به خاطر موضوع تمدید قراردادش ربط داد و به شبکه DAZN گفت: کاملاً تعیین است که عملکرد مائورو تحت تأثیر شرایطی واقع شده است که در چند وقت اخیر برای او به وجود آمده است. او باید خودش را از قید و بند حرف و حدیث هایی که درباره اش وجود دارد رها کند. مدیران باشگاه قبول کردند که با او درباره قراردادش صحبت نمایند پس الان هم خود آنها باید بیایند و این وضعیت را درست نمایند.

مذاکرات اینتر با ایکاردی و همسرش که مدیر برنامه های او نیز هست، چند هفته به طول انجامیده و در این مدت اخبار ضد و نقیضی درباره توافق طرفین برای تمدید این قرارداد شنیده شده است هرچند که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

گفته می گردد که ایکاردی و مدیربرنامه هایش خواستار افزایش حقوق او به 10 میلیون یورو هستند و این در حالیست که اینتر حاضر نیست حقوق کاپیتانش را به بیش از 7 میلیون یورو افزایش دهد.

ایکاردی با اینتر قراردادی دارد که به موجب آن تنها برای یک بازی زمانی 15 روزه در ماه جولای به او اجازه می دهد با پرداخت 120 میلیون یورو به عنوان غرامت فسخ به تیمی غیرایتالیایی ملحق گردد. در حال حاضر از رئال مادرید به عنوان اصلی ترین مشتری ایکاردی یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12366

به "اسپالتی: مدیران اینتر باید ایکاردی را به فرم قبلی برگردانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: مدیران اینتر باید ایکاردی را به فرم قبلی برگردانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید