استقلال مجیدی خارج از تهران فقط می بازد، 7 امتیاز از 5 بازی در لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد رفتند و در حالی که دو بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست دادند و بازی را 9 نفره به اتمام رساندند، با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند.

استقلال مجیدی خارج از تهران فقط می بازد، 7 امتیاز از 5 بازی در لیگ

این دومین شکست متوالی استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی در لیگ برتر بود. آبی پوشان آخرین باری که در این مسابقات به میدان رفتند در سیرجان با نتیجه یک بر صفر مقابل گل گهر پایین جدولی شکست خوردند.

بازی مقابل فولاد پنجمین تجربه فرهاد مجیدی در نقش سرمربی روی نیمکت آبی پوشان در مسابقات لیگ برتر بود که به دومین شکست آنها منتهی شد. شاگردان مجیدی پیش از این 2 بار و با نتایج مشابه 2 بر یک در تهران پیروز به شکست دادن نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن شدند و یکبار هم با نتیجه 2-2 مقابل پرسپولیس تن به تساوی دادند.

آبی پوشان در لیگ برتر و با راهنمایی مجیدی 7 گل زده و 7 گل خورده دارند، به جز در یک بازی در سایر ملاقاتها پیروز به گلزنی شده اند و در هیچ یک از ملاقاتهای خود کلین شیت ثبت ننموده اند. این تیم از 15 امتیاز موجود در این 5 ملاقات تنها 7 امتیاز به دست آورده که این کمتر از 50درصد امتیازات است.

فرهاد مجیدی در آخرین هفته های فصل گذشته نیز جانشین وینفرد شفر شد که 3 بار در لیگ و 2 بار در آسیا به عنوان سرمربیِ موقت راهنمایی آبی ها را بر عهده داشت و در این فصل نیز 4 بار در آسیا راهنمایی این تیم را تجربه نموده است و آمارهای ذکر شده در بالا تنها به سرمربیگری (غیر موقت) مجیدی در لیگ برتر باز می گردد.

ملاقات این تیم در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سایپا ششمین حضور مجیدی در نقش سرمربی روی نیمکت این تیم در لیگ برتر است که این ملاقات از ساعت 21 روز دوشنبه 9 تیر در استادیوم آزادی شروع می گردد.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97425

به "استقلال مجیدی خارج از تهران فقط می بازد، 7 امتیاز از 5 بازی در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مجیدی خارج از تهران فقط می بازد، 7 امتیاز از 5 بازی در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید