استقلال به ثبات نسبی رسیده، برای نیم فصل دوم هافبک خلاق می خواهیم

به گزارش مجله سرگرمی، صادق ورمزیار در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: آبی پوشان در چند هفته اخیر بازی به بازی بهتر شده اند و حس بردن در بین بچه ها بوجود آمده است. با توجه به شرایط روحی روانی خوبی که بازیکنان پیدا نموده اند راحت تر گل می زنند و توانسته اند بازی رو به جلو خوبی ارائه نمایند.

استقلال به ثبات نسبی رسیده، برای نیم فصل دوم هافبک خلاق می خواهیم

وی اضافه نمود: استقلال به یک ثبات نسبی دست پیدا نموده و با توجه به اینکه تقریبا ترکیب اصلی خود را بدست آورده این روزها هم خوب بازی می نماید و هم امتیازات را از آن خود می نماید.

پیشکسوت استقلال در خصوص سپیدرود رشت هم گفت: این تیم با علی کریمی بهتر از گذشته شده است. زمانی که کریمی به این تیم آمد سپیدرود دچار هرج و مرج بود و شرایط خوبی نداشت اما حالا از تجربه کریمی استفاده نموده و روز به روز بهتر شده است.

ورمزیار در ادامه اضافه نمود: یکی از مشکلاتی که استقلال مقابل سپیدرود رشت خواهد داشت بازی در زمین چمن مصنوعی است که استقلالی ها تجربه زیادی در این خصوص ندارند و امیدوارم بتوانند آخرین تمرین خود را در دیدار برابر سپیدرود را در چمن مصنوعی انجام داده تا بازیکنان با شرایط این نوع چمن تطبیق پیدا نمایند زیرا نوع بازی در چمن مصنوعی با طبیعی بسیار متفاوت است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می توانند دو دیدار بعدی خود را برابر سپیدرود رشت و پدیده مشهد با پیروزی پشت سر بگذارند، اضافه نمود: به اعتقاد من رود کاری تیمی استقلال خوب شده است. بازیکنان درک متقابلی از هم دارند، ترکیب تقریبا ثابت شده و این توانسته یاری مفیدی به نتیجه گیری استقلال داشته باشد.

وی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول ادامه داد: آبی پوشان مانند هوای بهاری بودند، در ابتدای فصل، آغاز خوبی نداشتند، چند بازی خوب بودند دوباره افت کردند و دوباره روند رو به رشد پیدا کردند. سرمربی استقلال اگر می خواهد یک روند ثابت را در نیم فصل دوم داشته باشد باید هم در جذب بازیکن وسواس و دقت زیادی به خرج داده و هم بازیکنان را به خدمت بگیرد که نیمکت نشین نشوند. آبی پوشان مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان امیدوارانه بازی کردند اما در مجموع عملکرد آنها در نیم فصل اول دچار نوسان زیادی بود و امیدوارم نیم فصل دوم چنین اتفاقی رخ ندهد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که در فصل نقل و انتقالات در نیم فصل، آبی پوشان در چه پست هایی دچار ضعف هستند، گفت: استقلال تقریبا تیم کاملی است البته یک مقدار به ترمیم احتیاج دارد که مطمئنا با پیوستن مصدومانی که از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده شرایط بهتر خواهد شد و امیدوارم شفر یک هافبک خلاق را به خدمت بگیرد تا بتواند عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشته باشد.

ورمزیار در مورد بازگشت جباروف به استقلال توضیح داد: امیدوارم حضور جباروف به استقلال واقعیت پیدا کند. او یکی از بهترین های آسیا است که سال گذشته هم نقش بسیار موثری در موفقیت های استقلال داشت و حضور او می تواند خط هافبک استقلال را پرقدرت تر از قبل کند.

پیشکسوت استقلال در انتها اعلام نمود: استقلال اگر بتواند برابر سپیدرود و پدیده مشهد به پیروزی برسد می تواند با تعطیلات طولانی که به دلیل اردوهای تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت های آسیا تمرینات منظم و آماده سازی کاملی را انجام داده تا بتواند آغازی پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7735

به "استقلال به ثبات نسبی رسیده، برای نیم فصل دوم هافبک خلاق می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به ثبات نسبی رسیده، برای نیم فصل دوم هافبک خلاق می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید