استقلال الدحیل را نبرد به پرسپولیس می خورد

به گزارش مجله سرگرمی، باخت استقلال به الدحیل قطر باعث شد تا نماینده فوتبال ایران صدرنشینی گروه سوم مسابقات را از دست بدهد.

استقلال الدحیل را نبرد به پرسپولیس می خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال اگر الدحیل را می برد و حتی با این تیم مساوی می کرد، صدرنشین باقی می ماند اما حالا باید از نماینده قطر انتقام گرفته و صدر جدول را پس بگیرد. تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق در این گروه چندان قدر نیستند و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان جنگ صدرنشینی بین استقلال و الدحیل است.

اگر استقلالی ها به هر دلیلی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا دوم شوند، محتمل است در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیس بخورند که در آن صورت شاهد یک دربی جذاب آسیایی خواهیم بود. البته استقلال هنوز فرصت صدرنشینی دارد اما بهرحال با باخت مقابل الدحیل کارش سخت تر شد.

از طرفی فقط سه تیم از میان تیم های دوم گروه های پنجگانه در منطقه غرب آسیا به مرحله بعدی مسابقات صعود می نمایند و قطعا استقلالی ها کوشش می نمایند تا صدرنشین شوند و با خیال راحت به مرحله یک هشتم نهایی برسند.

فصل گذشته استقلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پس از باخت 1-2 به پاختاکور ازبکستان حذف شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143942

به "استقلال الدحیل را نبرد به پرسپولیس می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال الدحیل را نبرد به پرسپولیس می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید