استقبال مادریدی ها از پیکه با شعاری وطن پرستانه

به گزارش مجله سرگرمی، طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه چهارمین ال کلاسیکوی فصل به شیوه ای خاص از مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا استقبال کردند.

استقبال مادریدی ها از پیکه با شعاری وطن پرستانه

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا امروز (شنبه) برای انجام دومین مصاف متوالی خود با رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو که از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران برگزار می گردد، وارد مادرید و در هتل یورواستارز مادرید تاورز این شهر مستقر شد.

پیش از رسیدن بازیکنان بارسلونا به هتل محل اقامت شان گروهی از طرفداران رئال مادرید که چهارشنبه شب شاهد شکست 3 بر صفر کهکشانی ها در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و حذف آن از گردونه رقابت بودند، مقابل ورود این هتل تجمع کردند تا با سردادن شعارهای وطن پرستانه، پاسخ اظهارات اخیر مدافع میانی بارسلونا را بدهند.

پیکه بعد از بازی اخیر دو تیم، درباره جنجال های یاری داور ویدئویی و تشخیص های آن به ضرر رئالی ها، گفت که تلویزیون اسپانیا بهتر است به جای بیش از اندازه پرداختن به VAR مراسم محاکمه زندانیان سیاسی استقلال طلب ایالت کاتالونیا را پوشش دهد چرا که این عادلانه تر است.

طرفداران رئال مادرید اما برای پاسخ دادن به اظهارات پیکه منتظر شروع بازی نماندند و استقبال سردشان از او از چند ساعت به بازی شروع کردند. آنها به محض پیاده شدن پیکه از اتوبوس برای ورود به هتل، شعار زنده باد اسپانیا را سر دادند تا به او که حمایتش از استقلال ایالت کاتالونیا را علنی نموده، پاسخ داده باشند. پیکه هم تنها با یک لبخند به این استقبال واکنش نشان داد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14154

به "استقبال مادریدی ها از پیکه با شعاری وطن پرستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مادریدی ها از پیکه با شعاری وطن پرستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید