اسامی نامزدهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، اسامی نامزدهای انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که فردا، هشتم بهمن برگزار می گردد، اعلام شد.

اسامی نامزدهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران؛ اسامی نامزدهای انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که فردا، هشتم بهمن برگزار می گردد، اعلام شد.

نمایندگان دارای حق رای در این انتخابات شامل، 167 مدیر مسئول از 65 دانشگاه علوم پزشکی هستند. هر دانشگاه به صورت غیرحضوری و به وسیله سامانه رای شمار پس از دریافت کد احراز هویت به وسیله شماره ثبت شده در سامانه از میان 27 نامزد این انتخابات، دو نفر را انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است، مدیران مسئول دارای حق رای فردا، هشتم بهمن ماه، از ساعت 9 تا 15 می توانند برای رای به نامزدها، اقدام نمایند.

اعضای دانشجویی این شورا شامل، دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل است که برای یک سال به عنوان نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت انتخاب خواهند شد.

نامزد های انتخاباتی در سامانه رای شمار فرصت داشتند با ارائه رزومه به صورت مکتوب و صوتی تبلیغات و نکات مدنظر خود را ارائه نمایند. انتخابات مدیران مسئول نشریات در دانشگاه های علوم پزشکی نیز، در طول ماه های اخیر به صورت غیرحضوری برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 131095

به "اسامی نامزدهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی نامزدهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید