اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور وزیر علوم برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران، وزیر علوم و آموزش عالی روسیه، سفرای ایران و روسیه، مشاور ارشد وزیر امور خارجه، رایزن علمی ایران در روسیه و روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه برگزار می گردد.

اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور وزیر علوم برگزار می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور رؤسای دانشگاه های ایران و روسیه، بعضی مقامات سیاسی و مسئولان علمی و فرهنگی دو کشور امروز از ساعت 13:30 به صورت مجازی برگزار می گردد.

این اجلاس که به صورت مجازی برگزار می گردد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران، وزیر علوم و آموزش عالی روسیه، سفرای ایران و روسیه، مشاور ارشد وزیر امور خارجه، رایزن علمی ایران در روسیه و روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه حضور خواهند داشت.

از سال 1394 تا به امروز چهار اجلاس موفقیت آمیز مشترک با حضور رؤسا و هیأت های دانشگاهی ایران و روسیه به صورت دوره ای در دانشگاه تهران و دانشگاه دولتی مسکو برگزار شده است که انعقاد تفاهم نامه ای تحت عنوان تأسیس اتحادیه دانشگاه های ایران و روسیه، ایجاد دبیرخانه دائمی اتحادیه دانشگاه های ایران و روسیه مستقر در دو دانشگاه تهران و دانشگاه دولتی مسکو، استفاده از توانمندی های دو طرف جهت توسعه علم و فناوری و مشارکت در تأمین نیازها و یافتن راه چاره برای چالش ها در دو کشور روسیه و ایران با استفاده از توسعه شبکه بین دانشگاهی و اتصال آن به حوزه های فناوری را می توان از جمله دستاوردهای این اجلاس ها برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99627

به "اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور وزیر علوم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور وزیر علوم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید