اتهام منتقدان اسکوچیچ قابل درک نیست، هیجان کاذب ایجاد کردند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر با حاشیه مربوط به انتخاب سرمربی خود روبرو شد تا صحبت هایی درباره احتمال قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ مطرح شود. با این حال سرمربی کروات ملی پوشان ایران پس از جلسه با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون در سمت خود ابقاء شد تا آرامش به فضای هواداری تیم ملی ایران بازشود.

اتهام منتقدان اسکوچیچ قابل درک نیست، هیجان کاذب ایجاد کردند

دنبال ایجاد مشکل هستیم

حسین کلانی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال به نام سرمربی تیم ملی ایران در دور نهایی انتخابی جام دنیای 2022 گفت: موضوع اصلی دقیقاً ایجاد مشکل است که برای یک نتیجه گیری مناسب انجام می دهیم. خیلی بی دلیل هیجان کاذب منفی در بین علاقمندان فوتبال کشور ایجاد کردیم و در نهایت هم موضع مشخصی را آقایان اعلام کردند.

علاقه خود به مربی داخلی را کتمان نمی کنم

بازیکن دهه 50 تیم ملی ایران اضافه کرد: من نمی توانم کتمان کنم همیشه مخالف حضور مربی خارجی به هزار و یک دلیل بوده ام اما باید واقعیت ها را دید و کورکورانه و از روی تعصب صحبت نکنیم و سپس تصمیم نگیریم.

جمع آوری آبرو با اسکوچیچ!

پیشکسوت فوتبال ایران در دفاع از عملکرد سرمربی کروات تیم ملی ایران شرح داد: کارنامه او در کوتاه مدت درخشان بوده است. او توانست آبروریزی های ما را در فوتبال آسیا جمع کند. برخی آقایان در چند سال گذشته از تیم های کوچک غول ساخته بودند اما تیم ملی با هدایت این مربی توانست این تابوها را بشکند. او با تمام نقدها سرمربی تیم ملی شد و بهترین نتایج را هم گرفت تا بتوانیم به دور نهایی جام دنیای برویم.

وی اضافه کرد: شخصاً نمی دانم مدیریت اسکوچیچ در رختکن تیم ملی چطور بوده است که برخی افراد نگران آن هستند اما می توانم بگویم وقتی یک مربی خارجی اینقدر زود خودش را با شرایط تطبیق می دهد قابل احترام است. من از اسکوچیچ یک ویترین مجذوب کننده در امور فنی تیم ملی ایران می بینم که در آن ادب فردی و روحیه تیمی اش کم نظیر است.

بازگشت غرور ملی به فوتبال ملی

وی گفت: وقتی مربی نظیر اسکوچیچ پیروز است دیگر چه اهمیتی دارد کسی همچون من بخواهد مربی ایرانی در رأس باشد. باید اعتراف کنم اسکوچیچ کسی بود که غرور فوتبال ایرانی را در قاره آسیا دوباره ایجاد کرد.

بزرگی بازیکن به طولانی بودن نام و فامیل است؟

کلانی درباره صحبت برخی منتقدان اسکوچیچ مبنی بر کوچک بودن نام او در مقابل نام بازیکنان تیم ملی ایران شرح داد: می گویند نام بازیکنان بزرگ تر از اسکوچیچ است. منظورشان طولانی بودن نام و فامیل آنها است؟ اصلاً درک نمی کنم. این چه حرفی است که می زنند. بسیاری از مربیان فوتبال دنیا هم قد بازیکنان باشگاهی و ملی نبودند اما با هنر مدیریت خود توانستند از ستاره ها نهایت استفاده را برده و تیم خود را پیروز کنند.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150933

به "اتهام منتقدان اسکوچیچ قابل درک نیست، هیجان کاذب ایجاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام منتقدان اسکوچیچ قابل درک نیست، هیجان کاذب ایجاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید