آمریکا 12 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران تحریم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر امور خارجه آمریکا از تحریم 3 شخص حقیقی و 9 شرکت به دلیل نقض تحریم های یکجانبه واشنگتن علیه ایران اطلاع داد.

آمریکا 12 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران تحریم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه گفت دولت متبوعش 3 شخص حقیقی و 9 شرکت را به دلیل همکاری با شرکت های پتروشیمی ایران تحریم نموده است.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص گفت: وزارت امور خارجه 9 شرکت مستقر در آفریقای جنوبی، هنگ کنگ و چین و همچنین 3 فرد ایرانی را به دلیل مشارکت در معاملات مهم برای خرید محصولات پتروشیمی از ایران تحریم نموده است.

دولت ترامپ از زمان خروجش از برجام در اردیبهشت ماه سال 97 تحریم های مختلفی را علیه ایران وضع نموده است تا به زعم خود ایران را پای میز مذاکره بیاورد.

با این حال مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید نموده اند که ایران هرگز مذاکره تحت فشار با دولتی را که به پیمان های قبلی خود پایبند نبوده است نخواهد پذیرفت.

اگرچه تحریم های آمریکا مشکلاتی را برای اقتصاد ایران به وجود آورده است، اما بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در گزارش اخیر خود پیش بینی نموده اند که با تخلیه شدن اثر تحریم ها، فرایند نزولی اقتصاد ایران در امسال میلادی انتها خواهد یافت.

چندی پیش شبکه آمریکایی بلومبرگ نیز در گزارشی تأکید نموده بود که سیاست تحریم علیه ایران به آخر خط رسیده است و آمریکا گزینه های زیادی برای اعمال تحریم های بیشتر در اختیار ندارد.

.+

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77675

به "آمریکا 12 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 12 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید