آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه نقض تحریم ها علیه ایران تحریم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم یک شرکت چینی که از آن به عنوان یکی از نمایندگان فروش یک شرکت هواپیمایی ایرانی نام برده است، اطلاع داد.

آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه نقض تحریم ها علیه ایران تحریم کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه طی بیانیه ای بیان کرد که نام یک شرکت چینی را به دلیل نقض تحریم ها علیه ایران به فهرست شرکت های تحت تحریم دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می گردد، افزوده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شده است که این شرکت چینی به عنوان یکی از نمایندگان فروش شرکت هواپیمایی ماهان در چین (مشخصاً در شهرهای شانگهای و پکن) فعالیت می نماید و با توجه به تحریم های ثانویه مرتبط با شرکت هواپیمایی ماهان، این شرکت نیز در فهرست تحریم های اوفک قرار می گیرد.

طی هفته های اخیر مقامات کشورها و سازمان های بین المللی متعددی از دولت آمریکا خواسته اند که دست کم بخشی تحریم های خود علیه ایران، ونزوئلا و دیگر کشورها را بردارد تا بخش بهداشت و درمان این کشورها بهتر بتواند با فرایند شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

اما مقامات آمریکایی که به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا را فرصت خوبی برای افزایش فشار بر کشورهای مخالف سیاست های خود قلمداد می نمایند نه تنها تا به امروز هیچ واکنش مثبتی به این درخواست ها نشان نداده اند، بلکه تحریم های تازه ای را طی چند روز گذشته علیه آنها و افراد و شرکت هایی که به زعم نهادهای آمریکایی با این کشورها همکاری داشته اند، وضع نموده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 1 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91213

به "آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه نقض تحریم ها علیه ایران تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه نقض تحریم ها علیه ایران تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید