آلمان: هنوز انتظار توافق بر سر اصلاحات بین یونان و تروئیکای اروپا نمی رود

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: وزارت دارایی آلمان اظهار داشت که هنوز یک توافق بین یونان و تروئیکای اروپایی بر سر برنامه های اصلاحی پیش بینی نشده و مذاکرات بیشتر در این باره ضروری است.

آلمان: هنوز انتظار توافق بر سر اصلاحات بین یونان و تروئیکای اروپا نمی رود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه، یک توافق بین یونان و وام دهندگان بین المللی درباره یک طرح اصلاحی بر اساس ارزیابی دولت آلمان هنوز پیش بینی نمی گردد و تا یک توافق نهایی هنوز مذاکرات زیادی ضروری است.

با وجود پیشرفت هایی در این راستا البته بر اساس ارزیابی دولت آلمان یک توافق بین یونان و وام دهندگان به این کشور درباره یک طرح اصلاحی هنوز پیش بینی نمی گردد.

یک سخنگوی وزارت دارایی آلمان روز آدینه در این راستا گفت: این انستیتوها(وام دهندگان بین المللی به یونان) این مسئله را برای ما تایید نموده اند که پیشرفت هایی در همکاری ها وجود داشته است. آن ها اما همچنین این مسئله را تایید نموده اند که هنوز کار و مذاکرات زیادی برای دستیابی به یک توافق جامع با یونان ضروری است.

سخنگوی وزارت دارایی آلمان روی مذاکرات بین یونان با تروئیکای اروپایی شامل بانک مرکزی اروپا، کمیسیون اروپایی و صندوق بین المللی پول اشاره دارد. یک توافق با یونان در این چهار چوب یک پیش شرط اساسی برای یک توافق در گروه وزرای دارایی منطقه یورو است.

به گفته سخنگوی وزارت دارایی آلمان با وجود پیشرفت ها این مسئله واضح است که هنوز هیچ لیست اصلاحاتی تشکیل نشده است.

وزرای دارایی منطقه یورو می خواهند در 24 آوریل در ریگا درباره یونان مشاوره نمایند و در صورت امکان راه چاره مناقشات با یونان را هموار نمایند. تازه زمانی که توافق بین یونان و وام دهندگان بین المللی آن درباره برنامه های اصلاحی به دست آمده و این اقدامات پس از آن به مرحله اجرا درآید تازه آتن می تواند روی پرداخت یاری هایی از منابع مختلف بالغ بر 7.2 میلیارد یورو که وعده داده شده بود امیدوار باشد.

دولت آلمان همچنین نخواست هیچ تفسیری درباره سفر اخیر نخست وزیر یونان به روسیه و دیدار وی با رئیس جمهوری این کشور داشته باشد.

یونان هفته هاست که در شرایط اقتصادی وخیمی واقع شده است. در گفتگوها با وام دهندگان بین المللی از اروپا و صندوق بین المللی پول این کشور سعی می نماید شرایط برای پرداخت یاری های میلیاردی جدید به کشورش را فراهم کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43156

به "آلمان: هنوز انتظار توافق بر سر اصلاحات بین یونان و تروئیکای اروپا نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: هنوز انتظار توافق بر سر اصلاحات بین یونان و تروئیکای اروپا نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید