آشنایی با نمودار قیمتی خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، نمودار قیمتی خبرنگاران - خرید بلیط با چشم باز

یکی از مسائلی که افراد به هنگام برنامه ریزی برای سفر به آن توجه می نمایند، هزینه سفر است. هزینه بالای سفر هوایی نسبت به سایر روش های حمل و نقل باعث می گردد تا این موضوع در زمان خرید بلیط هواپیما بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در اینجاست که نمودار قیمتی خبرنگاران به کار افراد می آید. این نمودار، سرویسی است که خرید بلیط با قیمت های پایین تر را برایتان ممکن می نماید و باعث کاهش هزینه های سفرتان می گردد. در این مطلب می خواهیم شما را با این سرویس و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم.

آشنایی با نمودار قیمتی خبرنگاران

نمودار قیمتی خبرنگاران چیست؟

نمودار قیمتی خبرنگاران، نموداری است که بیشینه، کمینه و میانه قیمت بلیط هواپیما با توجه به مبدا، مقصد و تاریخ معین شده به شما نشان می دهد. با استفاده از این نمودار می توانید از بیشترین، کمترین و میانه قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خود اطلاع پیدا کنید و با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

مزیت استفاده از نمودار قیمتی خبرنگاران

نمودار قیمتی خبرنگاران به شما یاری می نماید تا هزینه بلیطتان را کاهش دهید. اگر عجله ای برای سفر ندارید و تاریخ سفرتان قابل تغییر است، حتما از این سرویس بهره ببرید و با مقایسه قیمت ها در روزهای مختلف، مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید.

چگونه از نمودار قیمتی خبرنگاران استفاده کنیم؟

پس از مراجعه به سایت خبرنگاران روی منوی پرواز کلیک کنید. در اینجا پس از وارد کردن اطلاعات مورد احتیاج شامل مبدا و مقصد، یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، تاریخ پرواز، کلاس پروازی و تعداد نفرات، روی کلید جستجو بزنید.

در صفحه نتایج جستجو، فهرستی از پروازهای در دسترس و مطابق با اطلاعات وارد شده می بینید. در بالا و سمت راست فهرست پروازها، روی دکمه نمودار قیمتی کلیک کنید تا نمودار مذکور برای شما به نمایش درآید. با تماشا نمودار می توانید بالاترین و پایین ترین قیمت ها را در حوالی تاریخ انتخابی خود ببینید و انتخاب بهتری برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان داشته باشید.

نظرتان در خصوص سرویس نمودار قیمتی خبرنگاران چیست؟ آیاتا به حال از آن استفاده نموده اید؟

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160765

به "آشنایی با نمودار قیمتی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نمودار قیمتی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید