آتش دریافت یک سوله در میدان هرندی تهران، شنیده شدن صدای چندین انفجار از داخل سوله

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی یک سوله در محدوده دروازه غار اطلاع داد.

آتش دریافت یک سوله در میدان هرندی تهران، شنیده شدن صدای چندین انفجار از داخل سوله

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی خبرنگاران؛ اظهار کرد: ساعت 13:24یک آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در خیابان هرندی به سامانه 125سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 6ایستگاه به همراه خودروی حامل تحهیزات تنفسی، نیروهای کمکی و نیروهای ستاد بحران از شهرداری منطقه 12 تهران به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در محل مشاهده شد که یک انبار به وسعت هزار و 500 متر مربع دچار آتش سوزی شده است. در ابتدا اعلام شده بود که این محل انبار مواد غذایی است، اما با حضور آتش نشانها در محل مشاهده شد که انفجارهای کوچک قوطی های اسپری رخ می دهد.ملکی گفت: اطراف این انبار کالا منازل مسکونی وجود داشت و آتش نشان ها ازچند محل آغاز به خاموش کردن آتش کردند.

وی اضافه کرد: متاسفانه سقف این انبار نیز مانند بسیاری از انبارهای دیگر از شیروانی های قدیمی و ناایمن ساخته شده بود که با افزایش حرارت سقف تخریب و به روی اجناس موجود در انبار ریخته بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها توانستند به سرعت آتش را خاموش و از سرایت به منازل مسکونی خودداری نمایند و در حال حاضر در حال لکه گیری هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به پرتاب شدن قوطی های اسپری به منازل اطراف و شکسته شدن شیشه آنها، تعدادی از این منازل برای افزایش ایمنی تخلیه شد. در حال حاضر خطر رفع شده و هیچ مورد مصدومیتی هم گزارش نشده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5707

به "آتش دریافت یک سوله در میدان هرندی تهران، شنیده شدن صدای چندین انفجار از داخل سوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش دریافت یک سوله در میدان هرندی تهران، شنیده شدن صدای چندین انفجار از داخل سوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید