آتش سوزی ساختمان اداری 4 طبقه در نازی آباد ، 30 نفر نجات یافتند

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی ساختمان اداری 4 طبقه در نازی آباد اطلاع داد.

آتش سوزی ساختمان اداری 4 طبقه در نازی آباد ، 30 نفر نجات یافتند

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 15:01 ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در نازی آباد، خیابان شهید رجایی محله هزار دستگاه به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که 3 ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: محل آتش سوزی یک ساختمان اداری 4 طبقه متعلق به یک شرکت بیمه ای بود که در طبقه منفی یک آن یک انبار لوازم اسقاطی و بایگانی به وسعت 120 متر وجود داشت.

ملکی گفت: زمانی که آتش نشان ها به محل اعزام شدند این انبار کاملاً شعله ور بود و آتش به سرعت در حال سرایت به بخش های جانبی ساختمان بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران توضیح داد: در زمان آتش سوزی تعدادی از کارمندان و ارباب رجوع داخل ساختمان حضور داشتند که تعدادی از آن ها از پله ها و تعدادی نیز از پشت بام ساختمان خارج شدند و در مجموع 30 نفر به یاری آتش نشان ها از داخل ساختمان خارج شدند.

ملکی بیان نمود: دود غلیظی ساختمان را پر نموده بود که آتش نشان ها به سرعت آتش را خاموش کردند و در حال حاضر در حال لکه گیری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66751

به "آتش سوزی ساختمان اداری 4 طبقه در نازی آباد ، 30 نفر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی ساختمان اداری 4 طبقه در نازی آباد ، 30 نفر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید